• Wel morgen heb ik dus presentatie voor Nederlands. En halleluja, we moeten een subcultuur voorstellen =/
    Ná iemand van m'n groepje had emo gekozen, en dusja... Kan ik me met tegenzin mooi gaan verkleden in emo ><'
    Niets tegen emo's alleen alles tegen mij verkleedt in emo.

    Nuja een of ander iemand die weet hoe ik me kan verkleden of m'n haar doen, want zelf weet ik het allemaal niet echt goed.

    Voor foto's kijk je maar in fotoboek, als er tenminste wat instaan, geen idee eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Veel zwart dragen, veel eyeliner. Lok voor je oog.


    BAM!

    omg damn.
    melanie, ge moest in de krokusvakantie da ng's zegge ö dan hadge mijn kast kunne leegdingese fzo ='D *nee ik draag geen emo* maar alles in combinatie kan emo zijn x'D
    uhm, iedereen heeft nu 'tbeeld da da roos+zwart is dus ...

    Veel zwart dragen, veel eyeliner. Lok voor je oog.

    Ja dacht ik ook al. Maar me echt schminken ga k toch niet doen. Dan krijg ik het er niet meer af, en als ik het er dan toch zou oplaten dan wordt de directie vast kwaad. =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    + doe 'n vest me 'n kap aan en zet die op [:

    Whaha, ik heb morgen ook een presentatie voor Nederlands.
    Sterkte. x3.


    Bored.

    omg damn.
    melanie, ge moest in de krokusvakantie da ng's zegge ö dan hadge mijn kast kunne leegdingese fzo ='D *nee ik draag geen emo* maar alles in combinatie kan emo zijn x'D
    uhm, iedereen heeft nu 'tbeeld da da roos+zwart is dus ...

    heb ik dat dan niet gezegd?
    Ná maakt niet uit, te laat is te laat x'D
    Met mijn kleerkast kom je echt nergens ><'
    Vorig jaar had ik tenminste hippie, dat was simpel^^
    Lekker op tafels zitten en kussens mee brengen en op blote voeten rondlopen :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Whaha, ik heb morgen ook een presentatie voor Nederlands.
    Sterkte. x3.

    Veel succes dan alvast!^^
    Ik weet nu al dat ik doodzenuwachtig ga zijn aangezien het thema mij niet echt ligt, de presentatie véél te lang en nogal saai is en omdat mijn tekst op niet veel trekt.

    dank je :3


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Veel succes dan alvast!^^
    Ik weet nu al dat ik doodzenuwachtig ga zijn aangezien het thema mij niet echt ligt, de presentatie véél te lang en nogal saai is en omdat mijn tekst op niet veel trekt.

    dank je :3
    `
    Ik zal aan je denken als ik helemaal zenuwachtig voor de klas sta. Ik moet een betoog van 10 tot 15 minuten houden Ö
    Dat lul ik dus nooit vol, want ik praat veel en veel te snel.


    Bored.

    (...)`
    Ik zal aan je denken als ik helemaal zenuwachtig voor de klas sta. Ik moet een betoog van 10 tot 15 minuten houden Ö
    Dat lul ik dus nooit vol, want ik praat veel en veel te snel.

    Heb ik ook voor! En dan praat ik meestal nog eens te stil ook!ö
    Mijn vorige presentatie ging zo goed van dat vak en nu wordt dat dus verneukt door deze!ö
    Volgende week heb ik trouwens nog een debat ook..

    Veel sterkte met je betoog al! Gewoon veel 'eu' zeggen en dat komt wel goed ^^ Zo lul je namelijk altijd minuten vol^^
    Wees gerust 'k zal ook aan je denken als ik daar sta depressief te wezen en m'n polsen zit over te snijden voor de klas. (bij de clichés van emo's)


    If you had never come out of the blue, I would've stay