• Helloooo ;3
    Weetje wat ik persoonlijk zo'n domme zin vind? Nou: Haters make me famous. Het klopt toch langs geen kanten? Like, ok ze praten veel over jou, dat had ik ook al door met die kutwijfjes waarmee ik ruzie heb. Ze praten over je tegen iedereen, maar wát zeggen ze? Juist jaa, allemaal rotzooi. Ze zeggen niet dat jij de oh zo beste bent, dan zouden ze je niet haten. Ze zeggen dat je een kutmens bent dat bijvoorbeeld met álle jongens van school al bent geweest. Dat je echt njhaa, van die rotzooi n_n'
    Sorry, moest er ff uit (': Omdat ik op zoveel verschillende profielpagina's, is het niet hier dan wel op andere sites die domme zin zie staan. C'mon (':

    Xx'

    Je hebt gelijk n_n


    Only losers can act the way you do

    Eerijk vind ik dat het aan de ene kant klopt en aan de andere kant niet.

    - Ze roddelen over je en babbelen over je, en zullen er alles aan doen om je klein te krijgen, dus ze besteden hun tijd aan je. [Anders zijn ze geen haters.]

    - En het gene wat jij verteld. [/Heb geen zin om te typen]


    You'll never dream alone. <3

    Idd, en al die kutwemo's zetten dat op hun profiel, omdat Alex evans dat op een shirt heeft staan :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Idd, en al die kutwemo's zetten dat op hun profiel, omdat Alex evans dat op een shirt heeft staan :'3

    Ghehe true (:

    Eigenlijk niet hoor, want door over jou te praten kent iedereen jou , Misschien op een slechte manier, maar je bent wel beroemd ;)


    “The only thing worse than being talked about is not being talked about.” Oscar Wilde


    Niet geschoten is altijd mis..

    jij mag Barbara der zin niet uitschelden ! :3
    en ik vind deels gelijk en deels niet :]


    All was well.

    Eigenlijk niet hoor, want door over jou te praten kent iedereen jou , Misschien op een slechte manier, maar je bent wel beroemd ;)


    “The only thing worse than being talked about is not being talked about.” Oscar Wilde


    Als ze zeggen dat je de slet van het school bent dan vind niemand je leuk (: Je bent beroemd, maar niemand kan je hebben n_n'

    Idd, en al die kutwemo's zetten dat op hun profiel, omdat Alex evans dat op een shirt heeft staan :'3


    Jep! ^^ En ik heb een foto waar hij die t-shirt aan doet! x] Ik ken zelf een emo die telkens die zin zit te roepen naar mensen die over haar roddelen maar ze spreekt heel de boel verkeerd uit! >,< En als ik haar verbeter dan spreekt ze nog alles verkeerd. Best wel lollig! ^^


    You'll never dream alone. <3

    Eigenlijk niet hoor, want door over jou te praten kent iedereen jou , Misschien op een slechte manier, maar je bent wel beroemd ;)


    “The only thing worse than being talked about is not being talked about.” Oscar Wilde


    Sorry die zin ga ik eens even stelen van Oscar Wilde o.o mag toch, of niet ? n_n'


    All was well.

    (...)

    Sorry die zin ga ik eens even stelen van Oscar Wilde o.o mag toch, of niet ? n_n'

    Natuurlijk waarom niet? , iedereen mag dat he want die man is toch al meer dan 100 jaar dood (cool)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ben het met je eens,
    maar Annelies, ik ben het dan ook altijd met jou eens. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben het met je eens,
    maar Annelies, ik ben het dan ook altijd met jou eens. :Y)


    Da's true (: En nu moet ik verder gaan doen/leren aan die friggin' spreekbeurt >,<

    (...)

    Da's true (: En nu moet ik verder gaan doen/leren aan die friggin' spreekbeurt >,<

    Veel plezier. (cool)


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Veel plezier. (cool)


    danku --' Ga nu maar terug on-topic, zometeen word dit nog gesloten.

    Mensen moeten gewoon origineel worden. --'


    None but ourselves can free our minds.