• Op ElmoAttack (mijn andere account met Sabine)
    Wilt bij ons allebei niet inloggen, en ja, we hebben het goede ww....
    Wat nu? xs

    Kun je het niet proberen door zeg maar klikken op wachtwoord vergeten.
    Dan krijg je een mailtje. En dan proberen met dat wachtwoord in te loggen??


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    heb je ook het goeie inlog naam :'DD hebben jullie die niet veranderd ofzo? ;D


    don't Worry...Be gay.

    Nee, we hebben niets verandert, en dat van het oproepen van de inloggegevens gaat niet omdat ik meerdere accounts heb, en dus bijv. een mailtje met de gegevens van Telefoonx3 krijg terwijl ik die van ElmoAttack wil...

    .

    dan weet ik het ook niet ;O
    Srry.


    don't Worry...Be gay.

    heb je Elmo op een ander e-mail adres staan dn?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    vraag eens aan rutger


    Live life limitless.

    heb je Elmo op een ander e-mail adres staan dn?

    nee... gewoon dezelfde als bij Telefoonx3 en JuliaKIDDO

    vraag eens aan rutger

    Kan Rutger onze account gegevens na komen ofzo? Misschien zijn we wel gehackt.

    Hm... Misschien moet je dat aan rutger vragen?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik heb Rutger gemailt.

    toch ben ik nu boos, dadelijk ben ik gehackt ofzo?

    Maar ik vind het ook een beetje raar, als je meerdere accounts hebt, weet Quizlet toch ook niet van welke ze het wachtwoord moeten sturen.. of ligt dat aan mij (A) (Moet je je username niet invullen dan?)

    Maar ik vind het ook een beetje raar, als je meerdere accounts hebt, weet Quizlet toch ook niet van welke ze het wachtwoord moeten sturen.. of ligt dat aan mij (A) (Moet je je username niet invullen dan?)

    Ik heb Telefoonx3 eigenlijk ook met iemand, maar die was genokt, ElmoAttack heb ik ook samen met iemand JuliaKIDDO was van mij, maar ik ben er kort geleden achtergekomen dat dit account heel oud was enzo, en dat ik die allang vergeten was. Kortom, ik het geen 2eigen accounts vrijwillig aangemaakt.
    En nee, je hoeft je naam niet in de typen.

    .