• hoe kan je iemand in america smsen? heeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk! ik heb een nummer. en dan staat er iets (waarschijnlijk VOOR DE STAD) en daarvoor moet nog iets. want ik moet van nederland naar america gaan bellen!ownee smsen want bellen blijkt na paar minuten al weer een paar hondert euro te kosten !

    o.o sorry ik kan je niet helpen, maar dat bellen is echt belachelijk duur dan voor die paar minuten.

    en t is Amerika he, anders ik weet niet of je dat zo schrijft maar denk ik aan Amerika in Limburg ofzo.


    It's heavy but you are not the only one

    Dat is hetzelfde probleem als van NL naar BE en van BE naar NL bellen/sms'en. Nederlanders moeten ipv 04... +324... zetten en Belgen die naar NL willen bellen ipv 06... +316...
    Mssn raar uitgelegd ofzo. x]
    De landcode voor amerika is +1, maar ik weet niet of het voor Amerika dat op de plaats van de 0 moet komen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    o.o sorry ik kan je niet helpen, maar dat bellen is echt belachelijk duur dan voor die paar minuten.

    en t is Amerika he, anders ik weet niet of je dat zo schrijft maar denk ik aan Amerika in Limburg ofzo.

    Amerika met een 'c' of een 'k' maakt niet uit. Hier schrijven we meestal met een 'k', maar in Amerika zelf, schrijven ze het met een 'c'. Dus dat maakt niet uit. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    uhm.... ik bedoel amerika van new york he xD maar ik snap neit wat ik voor eht numme rmeot zetten =( want ik ben zo fan van metro station en nu ben ik dus achter het telefoon nummer van Mitchel gekomen xD meteen smsen natuurlijk, maar ik weet egt neit wat ik ervoor meot zetten

    wat moet er voor dit: (323) 622-8588 ??

    Trouwens.. maar dat amerika zo duur is is bullshit. Want ik heb er vriendin zitten en die bellen om de zoveel tijd, en anders ik hen. Zo duur is dat echt niet. En sorry kan je niet verder helpen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zal een pb sturen, mssn makkelijker ^^
    Ik weet dat het allemaal raar klinkt, maar als je op de grens woont en naar NL en naar Be moet bellen/sms'en met een GSM snap je het wel eerder. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ja maar ik moet niet naar belgië bellen/smsén xD

    o.o sorry ik kan je niet helpen, maar dat bellen is echt belachelijk duur dan voor die paar minuten.

    en t is Amerika he, anders ik weet niet of je dat zo schrijft maar denk ik aan Amerika in Limburg ofzo.



    en je heet nog wel smsje xD

    Bellen naar Amerika is idd kei duur :'3


    I don't need words to feel those lips.

    die 06 nummers uit Amerika van Miami, Florida beginnen met 784 terwijl de stadcode ofzow daar 305 is dus je zouw misschien op internet moeten zoeken naar iets van de stad waar je hem heen wilt sturen...

    hoezo moet je naar Amerika smsen dan? (A)


    dream, dare, fly!

    Je moet de landcode van Amerika eerst hebben^^ Zoals die van België 32. Buitenlanders die dus naar België willen bellen moeten de 0 in een 32 veranderen als je begrijpt wat ik bedoel.
    Dus jij moet net hetzelfde doen, maar alleen met de landscode van Amerika.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je moet de landcode van Amerika eerst hebben^^ Zoals die van België 32. Buitenlanders die dus naar België willen bellen moeten de 0 in een 32 veranderen als je begrijpt wat ik bedoel.
    Dus jij moet net hetzelfde doen, maar alleen met de landscode van Amerika.

    Hmm sowieso de landcode van Amerika begint met een 1 aangezien het deel is van Noord-Amerika.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je hebt de nummer nodig, de landcode van de staat ervoor, en +1 daar nog eens voor.
    e.g. +1 Landcode Telefoonnummer


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.