• Wel ik ben op vakantie geweest naar zeeland. en ik heb daar lange strandwandelingen gemaakt en kunnen rusten bij de haven luisterend naar het geluid vn klotsend water en geschreeuw vn de meeuwen. En nu ben ik terug thuis en voel ik me ineens. Doodongelukkig. Ik heb nu zin om alles hier achter te laten en gewoon ergens anders te herbeginnen. Want ik ben mijn leven gwn kotsbeu. Maar spijtig genoeg kan dat niet. En die gedachte maakt me steeds ongelukkiger.


    A. ikmisje.

    kan je goed overweg met je ouders?
    vraag of ze voor jouw willen verhuizen zodat jij over nieuw kan beginnen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Blaas alles van je af, nee niet figuurlijk. Het is jou leven, en probeer zo veel mogelijk te wandelen in stille ruimtes. Als dit niet kan, moet je erover praten. Maybe they will understand.

    Ga hardlopen :P fietsen .. naar een bos toe ofzo.. Zoek nieuwe mensen op... ga een andere sport doen,, verander je haar, je stijl.. alles kan helpen.. vaak moet je gewoon even een ding aan je zelf veranderen.... vraag desnoods of je naar een andere school mag.. Het kan vaak helpen om gewoon een tijdje andere mensen te zien in plaats van de oude vertrouwde :P


    rawr! I'm a pirate

    kan je goed overweg met je ouders?
    vraag of ze voor jouw willen verhuizen zodat jij over nieuw kan beginnen.


    I k heb niet zo een goede band met mijn ouders.

    @ Dropdeadkido

    Dan moet je wel iemand hebben met wie je over zo een dingen kunt praten.


    A. ikmisje.

    (...)

    I k heb niet zo een goede band met mijn ouders.

    @ Dropdeadkido

    Dan moet je wel iemand hebben met wie je over zo een dingen kunt praten.

    I'll always listen to you.

    Mis je je vrienden hier niet dan? x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Mis je je vrienden hier niet dan? x)


    Nee. Ze liegen toch alleen maar tegen me. Echte vrienden heb ik enkel op de computer. Daar kan ik mijn hart bij uitstorten. Mijn 'vriendinnen in real' gaan toch steeds maar alles voort vertellen aan de hele school.


    A. ikmisje.

    (...)
    I'll always listen to you.


    ThnQ.


    A. ikmisje.

    (...)

    Nee. Ze liegen toch alleen maar tegen me. Echte vrienden heb ik enkel op de computer. Daar kan ik mijn hart bij uitstorten. Mijn 'vriendinnen in real' gaan toch steeds maar alles voort vertellen aan de hele school.
    Oei, dat is minder , maar dat noem ik geen echte vriendinnen he, Echte vriendinnen kan je altijd alles tegen zeggen en bezien je er niet anders voor. Maar dan stort je toch je hart uit op 'internet' en dan feest je gewoon met je 'vriendinnen'?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Nee. Ze liegen toch alleen maar tegen me. Echte vrienden heb ik enkel op de computer. Daar kan ik mijn hart bij uitstorten. Mijn 'vriendinnen in real' gaan toch steeds maar alles voort vertellen aan de hele school.

    Ik ken mensen die dat ook hebben. Die zeggen ook dat als ze weg zouden gaan ze niemand zouden missen.
    Geloof me, ooit zal er wel iemand zijn die je wel begrijpt.
    Ik zou gewoon jezelf veel de ruimte geven.
    Meestal als ik me echt heel kut voel ga ik gewoon wandelen, even uitwaaien. Dat helpt vaak, gewoon even alleen zijn.


    Mew <3

    (...)
    Ik ken mensen die dat ook hebben. Die zeggen ook dat als ze weg zouden gaan ze niemand zouden missen.
    Geloof me, ooit zal er wel iemand zijn die je wel begrijpt.
    Ik zou gewoon jezelf veel de ruimte geven.
    Meestal als ik me echt heel kut voel ga ik gewoon wandelen, even uitwaaien. Dat helpt vaak, gewoon even alleen zijn.


    Ja. Dat helpt voor even dan. Ik heb het ook moeilijk op school met mijn punten en met de mensen daar. Dat is ook een vn de redenen waarom ik weg wil.


    A. ikmisje.