• Heeyz

    Een vriendin van mij nu ex-vriendin heeft een briefje gegeven aan een jongen die ik leuk vindt.
    Hij zit in de 4e en ik in de 2e ..
    Nu loopt hij en de meiden die rond hem hangen te kijken .. ik weet niet wat zij er in heeft geschreven want de meiden die bij haar zaten willen het niet zeggen..
    Mijn mentor doet er ook niks aan hij zegt dat het toch juist leuk is dat hij heet..
    maar ik wou dat helemaal niet..
    ik ben nu echt kei boos op haar..
    hoe zouden jullie reageren..??

    X.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    het is miss niet leuk dat ze het deed terwijl jij het niet wilde, maar miss pakt het wel goed uit! ^^


    it's cool to know nothing.

    Misschien wou ze je helpen aangezien ze dacht dat het hopeloos voor je was anders, het kan altijd goed uitpakken, een nee heb je en ja kun je krijgen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien wou ze je helpen aangezien ze dacht dat het hopeloos voor je was anders, het kan altijd goed uitpakken, een nee heb je en ja kun je krijgen.

    Ik heb dat ook een keer gehad.. dus ik weet ongeveer hoe je je voelt..

    Ik was egt boos en heb haar bijna geslagen.. maar jah..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Wees nu niet boos op haar.
    Ze wou je alleen maar helpen.
    Misschien wou ze je laten zien dat die jongen een complete loser is als die zijn kans niet grijpt.
    Ze is je vriendin, dump haar nu niet zo maar naar een enkel foutje.
    Hier ga je niet van dood.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zou boos worden en eerlijk zeggen ''een vriendin zou zoiets niet doen''


    I don't need words to feel those lips.

    Wees nu niet boos op haar.
    Ze wou je alleen maar helpen.
    Misschien wou ze je laten zien dat die jongen een complete loser is als die zijn kans niet grijpt.
    Ze is je vriendin, dump haar nu niet zo maar naar een enkel foutje.
    Hier ga je niet van dood.


    Ik ben wel boos op haar want vorig jaar deed ze me elke keer duwen slaan schoppen en nu zet ze me elke keer te pesten met dat hij homo's en dan stuurt ze een briefje naar hem :@
    daar wordt ik dan echt boos om..
    nu hebben we met haar en de leraar afgesproken dat we niks meer tegen haar zeggen maar toch doet ze dat wel :@


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield