Ik vind, iemand die de muziekluistert, en gewoon, door dat hij/zij kleding koopt die hij leuk vind, en slightly uit kwam te zien als emo, best emo.
Ik bedoel, je kan ook gothic zijn toch? :'] Waarom dan niet emo.
Máár daarintegen, vind ik wel zegmaar, 90% of misschien nog meer van de gastjes die zich emo noemen of aangezien worden voor emo, wemo :'/ Eigenlijk bij voorbaat bijna iedereen met zwart met roze haar, iemand met vrienden die er állemaal precies hetzelfde uitzien als zij omdat dat dan cool is ofzo, of gewoon als je de muziek niet luistert en wel bij hoog en laag beweert dat je emo bent.
Maar ja, nnywy, ik heb geen speciale liefde voor wat mensen tegenwoordig emo vinden. Ik dacht altijd dat het mensen met zwart kapsel, band shirts, skinny en all stars waren, en dan nog een eigen draai eraan, mensen die gewoon heel erg veel van de muziek houden, maar sinds dat ineens roze haar en hello kitty geworden is pas ik =S Gatverdamme, lelijk zeg.
[jap, ik snap ook wel dat kledingstijl niet het belangrijkst is van de subcultuur, maar laat ik maar ingaan op de vraag]
Mew <3