• ik word nu een beetje heel erg kwaad... Ik ben bezig met een verhaal die op deze leptop staat en wil hem op quizlet zetten... maar wilde eerst kijken of ik hem toevallig al op mijn andere had staan dus i typ hem in staat er opeens: deze user is gebaned... hallo? WAARVOOR? en waarom krijg ik dat niet ff te horen? ALLES staat op DAT acc. ik zette er echt ALLES op. En dat vond ik heel fijn. Kei veel verhalen en inspiratie dingen die ik kwijt wilde en waar ik later mee veder ging. Dat acc hete twingleWitch. Ik vind dat ik de rede echt wel mag weten, Want dat account, en deze waren gewoon echt mijn accounts. Echt waar ik het meest op zat. Wat ik voor alles gebruikte. Ik vindt dit echt neit kunnen! WAAROM hebben jullie hem GODVERDOMME weggehaald, gebaned? ik ben nu wel zo pissed. Ik scheld toch niemand uit?! Ik deed helemaal niets! Ik vind dat ik een verklaring moet krijgen en wel nu alsjeblieft , want dit vindt ik echt gewoon niet kunnen! Bedenk je eens, dat een kind zoals ik , een hobby heeft om te schrijen... En al zijn verhalen + zijn eerst geschreven verhalen op 1 account over zet en eht opeens zonder rede gebaned word. Ik ben nu wel alles kwijt ik ben nuw el zo boos. WAAROM HEBBEN JULLIE DAT GODVERDOMME GEDAAN?! weet een user toevallig wat ik misdaan heb? zo nee mag een mod me het gaan vertelle!

Groeten, een nogal boze michelle!