• Ik droom de laatste tijd zo raar, ik droom bijv dat mijn oma is opgesloten in de wc, dat je in 10 minuten van mijn huis naar de alpen kunt lopen, dat we met gym gaan parachutespringen in italië..
    Dat vind ik echt maf O-o


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Goh dan lijk je op mij :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Goh dan lijk je op mij :')


    x"D, Misschien zijn we stiekem wel zusjes D:


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik droom altijd raar. x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik droom altijd raar. x]

    Dat komt omdat je altijd aan mij denkt voordat je gaat slapen D:


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik droom ook raar =O
    Laatst, dat de hond van mijn vriend in de winkel waar hij werkt ging poepen voor het bier, en toen zei hij: Ja, dat doet hij altijd.


    Your make-up is terrible

    Hahaha XD


    None but ourselves can free our minds.

    Ik droom ook raar =O
    Laatst, dat de hond van mijn vriend in de winkel waar hij werkt ging poepen voor het bier, en toen zei hij: Ja, dat doet hij altijd.


    Oh ja, dat is ook fijn xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik droom ook eigenlijk raar, niet omdat iedereen dit zegt mar dit droomde ik gisteren:

    Ik was op school en op school stond een grote sauna ofsoo Ô_ô Maar je kon er maar met negen ofsoo in. And ik zat daar met de mensen met wie ik ruzie heb, leuk há :Y) Komt opeens mijn leekracht godsdienst binnen die zegt: Lekker weertje buitenhé! Ikkijk naar buiten, het is nacht >,< Gaat ie terug naar buiten, komen mijn zus en d'r vriendje binnen. D'r vriendje geefft me zoals altijd een zoen op de wang maar hij geeft die zoals hij me zus een zoen geeft. Zoals een tongzoen maar dan op de kaak Ô_ô Kijk ik m'n zus raar aan, zegt ze: Ghehe! Dat doe ie nou al de hele dag hoor!

    Het was, weird --'

    Ik droom de laatste tijd over een lkkr ding van school en HP xD
    rare combinatie =P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    (...)
    Dat komt omdat je altijd aan mij denkt voordat je gaat slapen D:


    Inderdaad en dan droom ik over vorig jaar x)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik droom ook eigenlijk raar, niet omdat iedereen dit zegt mar dit droomde ik gisteren:

    Ik was op school en op school stond een grote sauna ofsoo Ô_ô Maar je kon er maar met negen ofsoo in. And ik zat daar met de mensen met wie ik ruzie heb, leuk há :Y) Komt opeens mijn leekracht godsdienst binnen die zegt: Lekker weertje buitenhé! Ikkijk naar buiten, het is nacht >,< Gaat ie terug naar buiten, komen mijn zus en d'r vriendje binnen. D'r vriendje geefft me zoals altijd een zoen op de wang maar hij geeft die zoals hij me zus een zoen geeft. Zoals een tongzoen maar dan op de kaak Ô_ô Kijk ik m'n zus raar aan, zegt ze: Ghehe! Dat doe ie nou al de hele dag hoor!

    Het was, weird --'



    Whaha omg x]
    Dat is echt weird ja


    Your make-up is terrible

    (...)

    Inderdaad en dan droom ik over vorig jaar x)


    D: Over dat zwembad? (A)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik droom ook eigenlijk raar, niet omdat iedereen dit zegt mar dit droomde ik gisteren:

    Ik was op school en op school stond een grote sauna ofsoo Ô_ô Maar je kon er maar met negen ofsoo in. And ik zat daar met de mensen met wie ik ruzie heb, leuk há :Y) Komt opeens mijn leekracht godsdienst binnen die zegt: Lekker weertje buitenhé! Ikkijk naar buiten, het is nacht >,< Gaat ie terug naar buiten, komen mijn zus en d'r vriendje binnen. D'r vriendje geefft me zoals altijd een zoen op de wang maar hij geeft die zoals hij me zus een zoen geeft. Zoals een tongzoen maar dan op de kaak Ô_ô Kijk ik m'n zus raar aan, zegt ze: Ghehe! Dat doe ie nou al de hele dag hoor!

    Het was, weird --'


    D': Sauna op school zou eigenlijk wel chill zijn, maar hoe kun je eentongzoen op je kin geven O_O


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb ook altijd weirdo dromen. Deze week heb ik zelfs 2x over Oliver Sykes [BMTH] gedroomd, like, dat is gewoon fuckin' raar.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    D: Over dat zwembad? (A)


    MET LUUUUCHT.
    Ja.
    Of over die man die we gingen stalken x)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'