• Ik heb een serie 'www.sexverslaafd.com' .
    Nu denkt iemand dat ik in het echt een hoer ben. Like, oh my god ? Niet dus voor de duidelijkheid! : D


    Enkel de privéhoer van Bill Kaulitz maar dat moet geheim blijven!


    Some people make the world special just by being in it

    (...) Maar jij gaat dus zeggen dat mensen 'dat'* geloven omdat het maar in een 'verhaaltje' staat o_O?
    *'dat' Wil zeggen: Hoofdpersoon/iets geval dat dus schijnbaar een prostituee is..

    Nee, maar zij geloofde het wel, dus ik wou gewoon zeggen dat het niet zo was. Jij hebt echt altijd slechte commentaar op me he.


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Lindsey joh : D

    Oké,ik zeg het toch.Zie gisteren liepen we over straat en toen kwam die jongen met die lange jas naar ons en zei:'ben jij niet de ene prostituee.'
    Zéér geloofwaardig, niet ?(A)


    The soul needs autumn.

    (...)
    Nee, maar zij geloofde het wel, dus ik wou gewoon zeggen dat het niet zo was. Jij hebt echt altijd slechte commentaar op me he.
    Het was een soort van Ommygawd reactie op het feit dat mensen zo'n verhaal geloven. En zal ik jou is iets zeggen.

    Jij interpeteerd mijn comments echt áltijd verkeerd.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaaa :D
    ik ga een verhaal maken,en ik ga het zo geloofwaardig maken,dat jullie allemaal zullen geloven dat ik de vriendin van Ryan Sheckler ben !
    Whahaahaa ='D


    everybody needs a song.

    Eigenlijk, als iedereen zo gaat denken als dat meisje dat dat heeft gezegd, dan is het echt wel niet goed met Q. Like hoeveel vriendinnentjes heeft Bill dan niet? En de rest van TH en Alex Evans? Ghehe x-)

    (...)
    Oké,ik zeg het toch.Zie gisteren liepen we over straat en toen kwam die jongen met die lange jas naar ons en zei:'ben jij niet de ene prostituee.'
    Zéér geloofwaardig, niet ?(A)

    Oh my god, die met zijn lange jas, dat was 'n vieze joh, wij zijn die achteraf nog een paar keer tegengekomen : D


    Some people make the world special just by being in it

    damn, ik ben ook zijn stiekeme hoer, daarom dus dat ik niets mocht zeggen!


    -

    (...)Het was een soort van Ommygawd reactie op het feit dat mensen zo'n verhaal geloven. En zal ik jou is iets zeggen.

    Jij interpeteerd mijn comments echt áltijd verkeerd.

    Dat interpeteer ik ze maar verkeerd, maar het is wel zo dat jij altijd slechte comentaar op me hebt, echt altijd.


    Some people make the world special just by being in it

    Eigenlijk, als iedereen zo gaat denken als dat meisje dat dat heeft gezegd, dan is het echt wel niet goed met Q. Like hoeveel vriendinnentjes heeft Bill dan niet? En de rest van TH en Alex Evans? Ghehe x-)

    haha, dat is waar. Man, Bill is dan een pedo. Niet dat hij dat nu al niet is . :X


    Some people make the world special just by being in it

    Omg, haha x]
    Het zijn toch maar verhalen? Dat is toch niet echt.


    Listen to what we're not saying..

    Ik ken al iemand anders die Bill's privéhoer is. ö Oei, je hebt concurrentie! Ö

    Ik ken al iemand anders die Bill's privéhoer is. ö Oei, je hebt concurrentie! Ö

    Wie is dat fake-hoertje van Bill? ö


    Some people make the world special just by being in it

    de enige hoertjes van Bill zijn ik en inaccessible, de andere zijn fake :Y)


    -

    (...)
    Wie is dat fake-hoertje van Bill? ö

    Ze noemt Lize.
    Maar ik mocht het eigenlijk tegen niemand zeggen. ö

    de enige hoertjes van Bill zijn ik en inaccessible, de andere zijn fake :Y)

    Hebben jullie het gehoort ?
    Ik en PUFFEL (puffelpuf, whi) hebben altijd gelijk. (cool)


    Some people make the world special just by being in it