• Ik heb een serie 'www.sexverslaafd.com' .
    Nu denkt iemand dat ik in het echt een hoer ben. Like, oh my god ? Niet dus voor de duidelijkheid! : D


    Enkel de privéhoer van Bill Kaulitz maar dat moet geheim blijven!


    Some people make the world special just by being in it

    wtf raare mense
    Het zijn toch maar verhale,
    En je kan mense toch geen hoer noemen als ej ze niet ''Echt'' kent ?

    Sneakerd, nu verklap je het nog!

    Ohmygsh, wie zegt dat? (':

    Ghnagna, ik weet nu dat jij de privéhoer van Bill bent =X

    Zoiets heet een prostituee.. En uhm.. Kan toch. Mensen geloven wel vaker vreemde dingen, en andere mensen doen wel vaker vreemde dingen x]. Zolang jij maar weet dat het niet zo is..


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg tanya wie zegt da.
    Das idd gewoon een verhaal dat gij hebt geschreven,daarom bent gij toch geen hoer.


    I need you like a heart needs a beat

    Zoiets heet een prostituee.. En uhm.. Kan toch. Mensen geloven wel vaker vreemde dingen, en andere mensen doen wel vaker vreemde dingen x]. Zolang jij maar weet dat het niet zo is..


    Dan ben ik geen prostituee heeea, ik wil gewoon duidelijk maken dat ik dat niet ben.


    Some people make the world special just by being in it

    TANYA en ik moest dat geheim houden!
    Nu hebt jij het verklapt hoor en dan gaat Bill boos worden en naar mij komen Mhaha [/omg x'D]


    The soul needs autumn.

    Omg dat verhaal is geldig! Als ik een verhaal ga schrijven over een kabouter,ben ik dan ineens in het echt een kabouter? Flikker op man,welke dwaas zegt dat?


    Music Make Me Lose Control!

    (...)

    Dan ben ik geen prostituee heeea, ik wil gewoon duidelijk maken dat ik dat niet ben.
    Maar jij gaat mij dus zeggen dat mensen dat serieus geloven omdat het maar in een 'verhaaltje' staat o_O?


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg dat verhaal is geldig! Als ik een verhaal ga schrijven over een kabouter,ben ik dan ineens in het echt een kabouter? Flikker op man,welke dwaas zegt dat?

    Heb jij een verhaal over een kabouter, ik wil jou namelijk een kabouter noemen. Oke, grapje. Maar ik zeg niet wie dat dat zei, anders vind ik het wéér zielig voor dat meisje. Mwhi, sorry : D


    Some people make the world special just by being in it

    (...) Maar jij gaat mij dus zeggen dat mensen dat serieus geloven omdat het maar in een 'verhaaltje' staat o_O?

    Ik zeg juist van niet .


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Heb jij een verhaal over een kabouter, ik wil jou namelijk een kabouter noemen. Oke, grapje. Maar ik zeg niet wie dat dat zei, anders vind ik het wéér zielig voor dat meisje. Mwhi, sorry : D

    Mag ik het dan zeggen ?(A)


    The soul needs autumn.

    (...)
    Mag ik het dan zeggen ?(A)

    Lindsey joh : D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Ik zeg juist van niet .
    Maar jij gaat dus zeggen dat mensen 'dat'* geloven omdat het maar in een 'verhaaltje' staat o_O?
    *'dat' Wil zeggen: Hoofdpersoon/iets geval dat dus schijnbaar een prostituee is..


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha wtf :'D.


    None but ourselves can free our minds.