zit beneden duss....
Als ik uit het ene raam kijk zie ik de tuin die een beetje slordig aan het worden is en waar best wel veel onkruid in staat (je kunt het nog net niet overwoekert met onkruid noemen) de wei, waar de paardenstrond vandaag nog even geschept moet worden, Pinot & Jolie ; mijn allerliefste paardjes, een stel polen die het veld van de slaaiboer aan het inspecteren zijn, de trampoline, het zwembad en de klimrekken.
Als ik uit het andere raam kijk zie ik de voortuin ; waaar de planten allemaal bruin zijn omdat het winter is, de straat, het witte huis van de overburen, en veld en een woonwijk. En als ik uit het derde kleinere raam kijk, zie ik de auto van mijn vader (die ene met de belse nummerplaat) en een klein stukje van die van mijn moeder (de nederlandse) onder de carpoort staan, daarnaast de inham waar mijn ouders hun auto in draaien -en waar mijn pa ooit in mijn moeders auto is gereden met zijn auto- en daarachter nog een stukje tuin -alleen de sparren waarvan er eentje bijna tot aan de grond komt- en een klein stukje van de moestuin van mijn moeder. En that's it...(haha, ik dacht ik ga het even lang lang lang beschrijven verveel moi, IK WIL IETS DOOOOEEEEN!!) Saai hea..
rawr! I'm a pirate