• Ja ja, het eerste deel van mijn nogal aparte serie is gearriveerd. n_n
    ik zou het fijn vinden als je hem zou maken, maar het hoeft natuurlijk niet als je er niets in ziet. :')

    De link:
    http://www.quizlet.nl/quiz/285810/convict-1/

    De omschrijving:

    Bewaker. Dat is het beroep van Ed Kilborn. Ed is drieënzestig, getrouwd en een gelukkige opa. Je zou zeggen een doodgewone man met een doodgewoon beroep, maar niets is minder waar. Ed bewaakt het mannenblok van een ouderwetse Amerikaanse gevangenis. Het is heftig werk en de gevangenen geven hem een zware tijd. Haantjesgedrag. Dat is de oorzaak. Eds baas ziet dat het niet lang meer gaat duren voor Ed er doorheen zit en besluit hem naar een vrouwengevangenis te verplaatsen, waar alles, maar dan ook echt álles anders is. Het zijn vrouwen met een verhaal, met verdriet en spijt. Ed ziet een verhaal achter elke vrouw. Onbekende verhalen met stuk voor stuk slechte aflopen. Hij moet veel doorstaan om hun vertrouwen te winnen, maar hij is vastberaden er alles aan te doen. Zal het hem lukken hun vertrouwen te winnen?


    Ik zou het erg fijn vinden als je hem zou maken. :') Alvastdankuschön.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg, die is echt superorigineel! Ö En ik maak hem nu meteen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, die is echt superorigineel! Ö En ik maak hem nu meteen ^^

    dankjeee. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.