• Helloo dears ;3
    Naah ok ik kwam daarnet dus thuis van een middagje bij paardjes zitten met een vriendin. Was erg leuk, moet ik zeggen n_n' En mijn ouders en klein zusje waren gaan shoppen en me grotere zus was weg met d'r vriendje. Dus zat ik daarnet alleen thuis. Ik kom thuis, ga naar de computer en kom op Q. en luister via me Computer naar muziek. Komen m'n ouders thuis, zet me zusje meteen de TV aan die ongeveer naast de computer staat, zegt ze dat ik me muziek moet afzetten. Ik zeg van, Nee! Ik zat hier voor jou dus ik dacht het niet. Zet ze gewoon d'r TV luider zodat ik amper nog muziek hoor. Speel ik terug en zet me muziek luider, komt m'n vader en zegt; Annelies, muziek stiller!
    Goddamn kleine zusjes >,<

    tsja ik ken et..
    zat thuis achter de pc muziek te luisteren (en ok mijn muziek is niej voor eidereen eve leukxD) en me broertjes zette in de kamer de radio aan...-_-
    met vreselijk nederlandse schijtmuziek..dus ik pc harder..zij radio harder ga maar door uiteindelijk ik opgegeven en naar em kamer gegaan en daar keihard muziek opzet..
    *kluister naar metal dus vind niej iedereen ff fijn*


    Love makes you feel perfect :D

    Nja, kleine broertjes zijn even irritant ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Muhahaha, ik ben het kleine zusje thuis. :')
    Ofja, mijn zus is gewoon ouder. Maar zo ben ik niet. ;D Ohjawel, soms. Om haar te treiteren.

    Muhahaha, ik ben het kleine zusje thuis. :')

    ik ook !! ^^
    Maar mijn broer en ik komen wel goed overeen.. nu toch.. vroeger daarin tegen..:X ^^

    Btw; trek je niet te veel aan van je zusje, da gaat wel over ;)

    Arg ><
    Ik heb nethetzelfde probleem. Als zij tv kijkt en ik muziek luister op mn pc moet ik het altijd afzetten maar als ik tv wil kijken zij op de pc zit moet ik de ondertiteling maar opzetten --'
    Ik word er knettergek van ><

    <33


    Let's do this poo

    Slaan ,
    doe ik ook altijd.
    Niet naar je zusje hé , anders krijg je narigheid.
    hmmpff , zusjes zouden verboden moeten worden.

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Muhahaha, ik ben het kleine zusje thuis. :')

    me 2 enkel heb ik nn spr irritante broer en me broer flikt me dat enkel als we beide alleen thuis zijn (hijs reedlijk aggressief) >.<


    live your own life

    Ik ben het kleine zusje :']
    En ik en men broer komen best goed overeen.
    Hij weet best wanneer ie me gerust moet laten :']


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ken ik
    k heb ook een klene zusje en als ik vraag om eventjes alleen te zijn ofzo gaat ze juist andersom doen >.<

    Doen alsof je u vader niet hoort. (A)


    None but ourselves can free our minds.

    ik ben zelf het kleine zusje(duivel)(A) heb alleen 2 oudere zussen die al niet eens meer thuis wonen heb verder egen broertjes of zusjes ;)