• Dat dit toch moet gebeuren, maar jullie dwingen me. Een paar regels:

    Je hoeft NIET iedere keer dat je iets anders gaat doen een nieuw topic te openen! Dat is niet nodig, en de posts en het topic zullen vanaf nu verwijderd worden! Ik heb een tijdje geleden al een algemeen afscheids- en begroetingstopic geopend!

    De volgende keer dat ik een topic zie dat volgespamd is met emoticons of gekopieerde text, beloof ik je, ik word pissig! En dan heb je geen leuke aan me, dat kan ik je verzekeren.

    GEEN topics openen bij elke nieuwe mededeling die je hebt! Het kan dan het Off-Topic gedeelte zijn, maar dat betekend niet dat je moet proberen de topics niet vol te krijgen!

    Spam, oke, maar er moet een TEKST in staan. Alleen emoticons, zeker herhaaldelijk, zijn vanaf nu verboden. Ook het splitsen van zinnen door in elke nieuwe post het volgende woord te zetten is niet meer toegestaan!!

    Absoluut onnutige, en onnozele topics zullen worden gesloten en of verwijdert.

    Nou, tot nu toe waren dit de regels, maar er kunnen er meer komen. Hierbij zijn jullie gewaarschuwd!
    Ik vind het heel jammer dat ik dit nu zo neer moet zetten, maar ik heb jullie meerdere malen gewaarschuwd op een vriendelijke manier, en nu kan het niet anders.

    xX Yuni(Spammod)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    waarom maken jullie niejj gewoon een spam forum waar je zoveel kan spammen als je wil?


    Omdat spammen verboden is en als er zo'n spamforum komt, bepaalde users hun zin gaan doordrijven in (ook) andere dingen en zo onstaan er conflicten/ruzies.


    -