• Ja, ik wil graag 2 tamme, donkere ratjes. Ik denk niet dat het van mijn ouders mag, maar ik wil ze al zo vet lang ö Ik zal zelf het eten wel kopen, de bak verschonen en gezelschap geven. Dus eigenlijk wil ik stiekem die ratjes. Maar hoeveel kost een tam ratje eigenlijk? Van het voedsel weet ik het al, maar over de ratjes kan ik het niet vinden.


    Candycorekid.

    @Mai
    Aah =D Dan kan ikke kopen (nerd) Waar heb jij ze gekocht?


    Candycorekid.

    @Unfold
    Ja dát soort ratjes wil ik dus ook =D
    Gezellige, grappige beestjes waar je je aan kan hechten =D


    Ghéghé, je moet gerbils kopen. Dat is een soort woestijnrat ofzoiets, maar ze zijn wel schattig. :Y)

    (...)
    HAHAHAHAHA :'D

    Dat was nieet grappig bedoelt. (N)
    Misschien is ze lui, ja oke.
    Maar katten en ratten.
    Hmmmm.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Dat was nieet grappig bedoelt. (N)
    Misschien is ze lui, ja oke.
    Maar katten en ratten.
    Hmmmm.

    Wees maar niet bang, mijn kat is een rare kat. Waarom? Eerst kwam er bij ons een voor haar wildvreemde hond binnen, en die hond mocht haar meteen, en Milly (mijn kat) liep meteen naar die hond toe en gaf 'm kopjes en likjes, vet schattig =D


    Candycorekid.

    (...)
    Wees maar niet bang, mijn kat is een rare kat. Waarom? Eerst kwam er bij ons een voor haar wildvreemde hond binnen, en die hond mocht haar meteen, en Milly (mijn kat) liep meteen naar die hond toe en gaf 'm kopjes en likjes, vet schattig =D

    Hond en kat. Dat gaat nog goed samen.
    Maar oke, veel plezier met je ratje dan als je hem gaat hebben. :Y)


    Tanya is de beste.

    (...)
    Hond en kat. Dat gaat nog goed samen.
    Maar oke, veel plezier met je ratje dan als je hem gaat hebben. :Y)

    Dankje =D


    Candycorekid.

    (...)

    Ghéghé, je moet gerbils kopen. Dat is een soort woestijnrat ofzoiets, maar ze zijn wel schattig. :Y)

    Ja, die zijn keischattig! Ik twijfel eigenlijk welke ik zou nemen. Gewone rat of gerbils. Denk dat ik eerder die tweede zou mogen. Of gewoon weer een hamster? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ja, die zijn keischattig! Ik twijfel eigenlijk welke ik zou nemen. Gewone rat of gerbils. Denk dat ik eerder die tweede zou mogen. Of gewoon weer een hamster? ><

    Welke dieren maken meer geluid? (zonder doordenken :P)


    Candycorekid.

    (...)
    Ja, die zijn keischattig! Ik twijfel eigenlijk welke ik zou nemen. Gewone rat of gerbils. Denk dat ik eerder die tweede zou mogen. Of gewoon weer een hamster? ><


    Gerbils! Die zijn echt mégacute. :Y)
    Zeker als die rechtstaan en dan zo die handjes. :Y)

    (...)
    Welke dieren maken meer geluid? (zonder doordenken :P)

    Ik denk dat hamsters wel nog veel geluid maken. Die graven altijd in hun ondergrond en als ze in hun radje rijden. Man, lawaai >< Owkééj niet zo overdreven. Maar ik denk als je een hamster neemt, dat je in het begin niet gaat kunnen slapen. Zijn echte nachtdieren, maar stinken wel niet zo snel :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)

    Gerbils! Die zijn echt mégacute. :Y)
    Zeker als die rechtstaan en dan zo die handjes. :Y)

    En als ze liggen te slapen. Zo tegen elkaar aan. Keicute! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    En als ze liggen te slapen. Zo tegen elkaar aan. Keicute! ^^

    Aaah n-n


    Candycorekid.

    (...)
    En als ze liggen te slapen. Zo tegen elkaar aan. Keicute! ^^


    Uhu! :Y)
    Nu wil ik terug Gerbils, maar ik mag geen huisdieren meer van mijn mama, omdat wij al te veel huisdieren hebben gehad. ><

    (...)

    Uhu! :Y)
    Nu wil ik terug Gerbils, maar ik mag geen huisdieren meer van mijn mama, omdat wij al te veel huisdieren hebben gehad. ><

    Ik wil die nu hebben :Y) Maar ik mag niet van mijn mama omdat we:
    1) Al genoeg huisdieren hebben.
    2) Ze niets moet hebben van ratten/hamsters/gerbils/... in haar woonkamer.
    3) Dat we in de zomervakantie op reis gaan en dat ik er dan niet voor kan zorgen. (Normaal doet mijn buur de dieren, maar die heeft vorig jaar mijn hamster laten ontsnappen --' )
    4) Geen idee meer =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ik wil die nu hebben :Y) Maar ik mag niet van mijn mama omdat we:
    1) Al genoeg huisdieren hebben.
    2) Ze niets moet hebben van ratten/hamsters/gerbils/... in haar woonkamer.
    3) Dat we in de zomervakantie op reis gaan en dat ik er dan niet voor kan zorgen. (Normaal doet mijn buur de dieren, maar die heeft vorig jaar mijn hamster laten ontsnappen --' )
    4) Geen idee meer =')

    Ghéghé. :'D
    Die mama's toch. ><