• Ze zijn weer bezig, mijn ouders
    Roepen tieren.. Alsof het nog niet erg genoeg is
    ik ben bang, eerlijk mn vader heeft wat op, ik heb zo bang dat ik terug moet meemaken wat ik vroeger heb meegemaakt..
    Help mij :'(
    ik zit hier egt te bibbere vn de schrik
    ik weet dat jullie niets kunne doen, maar geef me afleiding :'(

    Dank u <3.


    Your Butt is Mine!

    heb je een goed boek. of zet je mp3 zo hard dat je ze niet meer hoord en ga helemaal op in de muziek desnoods zing erbij


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    > verplaatsing naar relaties ;)
    En titel veranderd aangezien een titel met alleen 'help' tegen de regels is eigenlijk :S



    (bericht aangepast door een moderator)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    heb je een goed boek. of zet je mp3 zo hard dat je ze niet meer hoord en ga helemaal op in de muziek desnoods zing erbij

    Iedereen in het appartement hier heeft hem al horen brullen.. volgens mij kan muziek er niet tege op :'( maar ga al beter


    Your Butt is Mine!

    > verplaatsing naar relaties ;)
    En titel veranderd aangezien een titel met alleen 'help' tegen de regels is eigenlijk :S



    (bericht aangepast door een moderator)

    srry ik shake ng helemaal kan ff ni denke en mijn hoofd brand.. :'(


    Your Butt is Mine!

    wow. ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen..
    ik hoop voor je dat het snel ophoudt..
    sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    og germ ik wouw dat ik naar je toe kon komen om je te troosten:O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wow.. volgens mij heb ik super veel geluk met mijn ouders, die roepen zowat nooit.

    Sterkte !! (en een kusje (K))

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    W slotje op vraag eigenaar.


    If you had never come out of the blue, I would've stay