• Ik ga een nieuwe serie beginnen over een droom die ik laatst had, en daar ga ik dan op door. Het gaat over Tokio Hotel (hoe toevallig)en de hoofdpersoon krijgt iets met Bill.
    Ik heb een naam voor de hoofdrolspeelster, 2 vriendinnen van haar en haar broertje. Als je denkt: ik wil wel een hoofdrol hebben in dat verhaal moet je even je naam, leeftijd, waarom ik jou moet kiezen, en een beetje je uiterlijk enzo...
    Degene die mij het meest geschikt lijk krijgt een rol in mijn verhaal.
    XXX(K)

    >naam: Astrid ^^
    >leeftijd: 14 (mag je veranderen als je dat wil ^^)
    >Waarom mij kiezen: OMdat ik het altijd leuk vind om iets over mezelf te lezen en me daar beter een situatie bij kan voorstellen. XD

    >UIterlijk: Ik ben vrij klein, slank, ik heb donkerbruine ogen en bruin haar.

    >naam voo de Quiz: Something that happend between you&me xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mensen er komen heel veel leuke ideeen langs, ik weet denk ik al een paar namen, maar nog niet alles, dus ga maar gewoon door:P

    Owk hier een beschrijving

    Naam : Annelies
    Leeftijd : 12 [but you can change it :D]
    Uiterlijk : Als deze pic : http://i19.tinypic.com/6cg0dis.jpg Maar dan geen neuspiercing maar snakebites in me onderlip
    Likes : Vrienden, zot doen, familie, music (H) < my life,...
    Hates : Mensen die denken dat ze hét zijn, arrogante types, DEMI :P
    Waarom mij? : Ik vind het leuk om in een quiz gezien te worden en gewoon het is gewoon leuk om je naam in de quiz te zien :)
    Rol : Hoofdrolspeelster :D
    Naam vor de quiz : A special feeling that never ends between you and me <3 [TH]
    Muziek i like : Th, Shaggy, 50Cent,... Eigenlijk gewoon alles door elkaar ;)
    Music i hate : Britney Spears -_-'
    Woonplaats : België
    Tatoo : 1 op de pols
    Piercing : Snakebites in de onderlip
    Styl : Mezelf en klein beetje Scene
    Hobby's : Music, Hip-hop
    Kleur ogen : check plaatje
    Haar : Check plaatje
    Extra's : Heb 2 zussen en een hond

    Als je nog iets zou moeten weten en ik krijg de rol, laat iets weten!!
    En nu ga ik heel hard hopen dat ik de rol krijg :D

    Xxx-Mii(H)

    Owk hier een beschrijving

    Naam : Annelies
    Leeftijd : 12 [but you can change it :D]
    Uiterlijk : Als deze pic : http://i19.tinypic.com/6cg0dis.jpg Maar dan geen neuspiercing maar snakebites in me onderlip
    Likes : Vrienden, zot doen, familie, music (H) < my life, But most of all i like > Appel Kers (H) goddelijk drankje x]
    Hates : Mensen die denken dat ze hét zijn, arrogante types, DEMI :P
    Waarom mij? : Ik vind het leuk om in een quiz gezien te worden en gewoon het is gewoon leuk om je naam in de quiz te zien :)
    Rol : Hoofdrolspeelster :D
    Naam vor de quiz : A special feeling that never ends between you and me <3 [TH]
    Muziek i like : Th, Shaggy, 50Cent,... Eigenlijk gewoon alles door elkaar ;)
    Music i hate : Britney Spears -_-'
    Woonplaats : België
    Tatoo : 1 op de pols
    Piercing : Snakebites in de onderlip
    Styl : Mezelf en klein beetje Scene
    Hobby's : Music, Hip-hop
    Kleur ogen : check plaatje
    Haar : Check plaatje
    Extra's : Heb 2 zussen en een hond

    Als je nog iets zou moeten weten en ik krijg de rol, laat iets weten!!
    En nu ga ik heel hard hopen dat ik de rol krijg :D

    Xxx-Mii(H)

    Mensen ga vooral door met aanmelden, hoe meer hoe beter:P

    Ik ga een nieuwe serie beginnen over een droom die ik laatst had, en daar ga ik dan op door. Het gaat over Tokio Hotel (hoe toevallig)en de hoofdpersoon krijgt iets met Bill.
    Ik heb een naam voor de hoofdrolspeelster, 2 vriendinnen van haar en haar broertje. Als je denkt: ik wil wel een hoofdrol hebben in dat verhaal moet je even je naam, leeftijd, waarom ik jou moet kiezen, en een beetje je uiterlijk enzo...
    Degene die mij het meest geschikt lijk krijgt een rol in mijn verhaal.
    XXX(K)


    Mensen ik ga binnenkort de namen kiezen, dus als je erin wilt moet je snel reageren.

    Ik wil ik wil :P

    Check mijn reactie ergens boven xD

    xxx

    Als t ff kan wil k nog een paar namen...
    Zijn er nog mensen die zich aangesproken voelen?

    Als er niemand reageert heeft dit natuurlijk geen zin:S

    whaha srry dat ik zo laat ben :P

    Naam: Mandy
    Leeftijd: 16 (mag ook anders :P)
    Karakter: ehmm... m'n eigen??
    Uiterlijk: best lang, blond haar met een gekleurde streep. Grijs,groen,blauwe ogen en wil je nog meer weten ??
    ehmm..... vraag voor de rest maar :P

    xx


    Fight for you're love, cause it worth it

    o ja,[/red wrm je mij zou moeten kiezen ehmm... Ik vindt het grappig om mezelf terug te zien in quizen, en en en ehmm..... Omdat dat grappig is :P
    En m'n karakter: ehmm... ff w8ten tot mn vriendinnen op msn komen :P dan vraag ik het wel aan hun XD

    Wil je het trouwens zeggen als je quiz er is dan ga ik 'm maken :D

    xx


    Fight for you're love, cause it worth it

    Mensen, ik ben dus al bezig met de quiz te schrijven op papier, maar hij staat nog niet online. Ik heb nu nog puntjes voor de namen, maar hopelijk komt daar snel verandering in.

    En natuurlijk laat ik het weten aan de mensen die hem willen maken, en ik zet het ook hier.

    O.o spannend :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik weet dat ik zeur, maar als er nog ietsje meer mensen zijn die in mijn serie willen heb ik een beetje vergelijk materiaal.