• Ik ga een nieuwe serie beginnen over een droom die ik laatst had, en daar ga ik dan op door. Het gaat over Tokio Hotel (hoe toevallig)en de hoofdpersoon krijgt iets met Bill.
    Ik heb een naam voor de hoofdrolspeelster, 2 vriendinnen van haar en haar broertje. Als je denkt: ik wil wel een hoofdrol hebben in dat verhaal moet je even je naam, leeftijd, waarom ik jou moet kiezen, en een beetje je uiterlijk enzo...
    Degene die mij het meest geschikt lijk krijgt een rol in mijn verhaal.
    XXX(K)

    A living dream of a flying dream ik weet erg lullige namen maarje :S kon niks beters verzinnen

    BTW wil je een engelse of nederlandse naam?

    want dan heb je natuurlijk ook nog:
    de droom die z'n eigen leven lijdt

    je sou het 'A dream come true, but is it true?' kunnen noemen.

    en hoofd persoon sou je 'Angel' kunnen noemen en haar vriendinnen 'Loutjuh & Taam' kunnen noemen. en het broertje 'Nick' ofso

    Ik heb een naam nodig voor de hoofdrolspeelster, 2 vriendinnen van haar en haar broertje. Als je denkt: ik wil wel een hoofdrol hebben in dat verhaal moet je even je naam, leeftijd, waarom ik jou moet kiezen, en een beetje je uiterlijk enzo...

    tamara voor hoofdrolspeelster Isa en elimara voor vriendinne en Bas voor broertje

    en ik bn dn tamara
    naam tamara
    leeftijd 16 tenmisnte is bill dn 18?
    plie spick because... ik bn lief(flower) aardig(H) en je bent de best als je het doet(K) en ich liebe bill(H)(yeah)_O_(hoera)
    uitrelijk: zwart haar: mager, emo stijl maar tog ook mijn eigen stijl
    zo genoeg??:$:P:$


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind voor de naam van de serie deze twee wel leuk, welke vinden jullie leuker:
    de droom die z'n eigen leven lijdt
    of
    A dream come true, but is it true?
    en voor de personen wil ik eerst meer aanmeldingen:P

    scheisse... :$


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    als er niemand komt opdagen neem ik tamara wel hoor, heb ik geen problemen mee, maar ik wil nog eventjes wachten als je het niet erg vindt.

    Wat is het hier druk...
    maar niet heus...
    als er verder geen aanmeldingen komen is het ook niet meer leuk:(

    Je mag mijn naam ook gebruiken, Mijn echt naam is Mandy maar Cher kan ook :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Mandy, zo heet een vriendin van me ook, is misschien wel grappig, kun je iets meer over jezelf vertellen?

    Ik stem voor deze naam van de serie: -> A dream come true, but is it true?

    Hoofdpersoon; Willona (16)
    Vriendin 1; Petra (17)
    Vriendin 2; Fenna (16)
    You have to pick me because: Verrassing voor Lonaa! (So don't tell her)
    Uiterlijk: Weet je, alleen dan moet Willona wat groter. (A)

    Wat nog meer?


    Ik wil wel,, alleen ben ik vrij jong (14) dus ik weet niet of dat een probleem is?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil ook wel :D

    Naam : Annelies

    Leuk al die aanmeldingen, ik hoop op nog ietsje meer, en willen de mensen er een beschrijving bijzetten van zichzelf???
    Dat maakt het wat makkelijker.