• Egt niet normaal! Sins een paar uur geleden, kan ik niks meer Seggen zonder in een lagbui te vallen! egt niet normaal.. Egt,, Ik zeg wat,, en ik lig plat, en ik weet werkelijk niet warom.. ;o
    Hebben jullie dat ook wel eens of benik gewoon een debiel die zigzelf hilaries vind maar dat niet van zigzelf weet.. x']
    *GaatIkWeer*
    Oke, eerst was het egt grappug,, maar nu word het irritand van mzelf maar ik kan het niet helpen.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gezonde puberteit?
    Of plotse hormoon stoten ofzo. ><


    Tanya is de beste.

    Hahaa, heb ik soms ook, en dan begin ik in de klas te lachen en dan vraagt mijn vriendin zo wat is er zo grappig? :8
    Hahaaa xd

    Ik heb precies hetzelfde nu. Ik ben ontzettend hyper, alleen heb er heen rede voor. Zo weird:S


    I am an idiot, I move.


    1. Je bent zat
    2. Je bent stoned
    3. Ze hebben je vanochtend de verkeerde pilletjes gegeven
    4. Of helemaal geen
    5. Er zit een evil kabouter marsmannetje in je hoofd die je hersenen bestuurd en je de hele tijd laat lachen zodat je iedereen aansteekt en iedereen zo hard lacht dat de wereld paars wordt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Impers
    Nu lijk jhe net me moeder,, die zeg ook altijd dat ik een Gezonde Pubber ben,, terwijl ik laats zo haar heel strak aan zat te kijken, en telkens Bhaa, riep Lag ze zelf ook in een deuk.. x']
    @unfold
    OKe,, dat vind ik heel grppg.. x']
    *En vraag me niet hoezo! ;o
    @Shade
    Kijk,, dat bedoel ik nu!
    Dat heb ik dus ook! ;o
    maar dan al 3 uur lang.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @Impers
    Nu lijk jhe net me moeder,, die zeg ook altijd dat ik een Gezonde Pubber ben,, terwijl ik laats zo haar heel strak aan zat te kijken, en telkens Bhaa, riep Lag ze zelf ook in een deuk.. x']
    @unfold
    OKe,, dat vind ik heel grppg.. x']
    *En vraag me niet hoezo! ;o
    @Shade
    Kijk,, dat bedoel ik nu!
    Dat heb ik dus ook! ;o
    maar dan al 3 uur lang.. x']

    HAHAHAHAHA.
    Moet ik dat nemen als een compliment?
    Nou, misschien toch wel beter niet. (krul)


    Tanya is de beste.


    1. Je bent zat
    2. Je bent stoned
    3. Ze hebben je vanochtend de verkeerde pilletjes gegeven
    4. Of helemaal geen
    5. Er zit een evil kabouter marsmannetje in je hoofd die je hersenen bestuurd en je de hele tijd laat lachen zodat je iedereen aansteekt en iedereen zo hard lacht dat de wereld paars wordt.

    Ik vind jouw Egt hilaries!!!.. x']
    1. Ik dronken?! Nooit!! [a]*Nhee nu ben ik egt niet dronken.. x']
    2. Ook niet! ;o
    3. Niet het eenige wat ik vanogten heb gedaan is van de trap gedondert! DAT is het!! Mischien als ik nog eens van de trap pleur dat het dan over gaat! Want vanmidag was ik HEEl Deprii, en ging huilen omdat me broer niet eens pizza voor mij hadden gehaald.. x'] En nu ben ik niet te stoppen!
    4. uuhh, Ligt eraan of 5 goed is.. x']
    5. Maar Aliens zijn lief,, die zouden zowiets nooit doen ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    HAHAHAHAHA.
    Moet ik dat nemen als een compliment?
    Nou, misschien toch wel beter niet. (krul)

    Hmm, Wat ik ook zeg,, Het gaat niet goed komen! als ik zeg van wel *dat jhe dus wel op een Compument moet beschouwen* Lieg ik.. x'] en niet.. Ben ik ondaardig, want dan weg ik dat me moeder dus niet lief is,, Oke ik volg mezelf niet meer!?! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Hmm, Wat ik ook zeg,, Het gaat niet goed komen! als ik zeg van wel *dat jhe dus wel op een Compument moet beschouwen* Lieg ik.. x'] en niet.. Ben ik ondaardig, want dan weg ik dat me moeder dus niet lief is,, Oke ik volg mezelf niet meer!?! ;o

    Ik volg je ook niet echt meer.
    En kan nog amper lezen zonder lenzen en zonder bril of iets. x'D


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ik vind jouw Egt hilaries!!!.. x']
    1. Ik dronken?! Nooit!! [a]*Nhee nu ben ik egt niet dronken.. x']
    2. Ook niet! ;o
    3. Niet het eenige wat ik vanogten heb gedaan is van de trap gedondert! DAT is het!! Mischien als ik nog eens van de trap pleur dat het dan over gaat! Want vanmidag was ik HEEl Deprii, en ging huilen omdat me broer niet eens pizza voor mij hadden gehaald.. x'] En nu ben ik niet te stoppen!
    4. uuhh, Ligt eraan of 5 goed is.. x']
    5. Maar Aliens zijn lief,, die zouden zowiets nooit doen ;o

    Ik BEN hilarisch *KUCHarrogantKUCH*
    MISSCHIEN
    Was je van de trap af gedonderd en zijn toen je hersens door elkaar gevlogen en toen landde je met je oor op een mier en die is er toen in gekropen maar eigenlijk hea, eigenlijk was het een supersonische mier met zo een jetpac dus die ging naar je hersens vliegen om ze weer goed te zetten maar dat gaat nogal rommelig dus begin je opeens depressief te worden en dan word je stoned. Zou zomaar kunnen toch.
    [Of misschien is dat met mij gebeurd dat ik nu zo ben.]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Ik volg je ook niet echt meer.
    En kan nog amper lezen zonder lenzen en zonder bril of iets. x'D

    Mischien moet ik ook maar eens me bril op gaan zetten,, ik krijg slaapoogjes ;o
    En dan kan ik niet Taylor niet meer Addoreren ;o
    En ik dnek ook maar better dat we het niet meer volgen,, want volgens mij gaar het egt nergens over.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Mischien moet ik ook maar eens me bril op gaan zetten,, ik krijg slaapoogjes ;o
    En dan kan ik niet Taylor niet meer Addoreren ;o
    En ik dnek ook maar better dat we het niet meer volgen,, want volgens mij gaar het egt nergens over.. x']

    Ik zal jammer genoeg moeten blijven gissen naar wat er op Quizlet geschreven staat nu, bril bij mijn moeder vergeten. Lenzen deden te veel pijn.
    En nu best terug ontopic: Weetje, ik heb ook maar al te vaak van die lachbui-en, dat is hoog normaal, denk ik. Hoop ik.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ik BEN hilarisch *KUCHarrogantKUCH*
    MISSCHIEN
    Was je van de trap af gedonderd en zijn toen je hersens door elkaar gevlogen en toen landde je met je oor op een mier en die is er toen in gekropen maar eigenlijk hea, eigenlijk was het een supersonische mier met zo een jetpac dus die ging naar je hersens vliegen om ze weer goed te zetten maar dat gaat nogal rommelig dus begin je opeens depressief te worden en dan word je stoned. Zou zomaar kunnen toch.
    [Of misschien is dat met mij gebeurd dat ik nu zo ben.]

    Denk dat dat het is,, want mij ElleBoogen liggen aaleen maar open.. x']
    Het lit gewoon aan die taylor Lautner!! Sins ik op hem Gaill. ben ik zoo ubberHieperActiefNietTeStoppenVindZigZelfHeelGrappig aan het doen.. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Ik zal jammer genoeg moeten blijven gissen naar wat er op Quizlet geschreven staat nu, bril bij mijn moeder vergeten. Lenzen deden te veel pijn.
    En nu best terug ontopic: Weetje, ik heb ook maar al te vaak van die lachbui-en, dat is hoog normaal, denk ik. Hoop ik.

    Maar, maar iedereen lagt me uit hierzo,, eerst omdat ik op een ubberGeilMannetje Gaildhe, die nu niet Gail vonden >< En toen omdat ik Mezelf egt Geweldig grappig vind./. x']
    Maar, is vast wel normaal :]
    Like, duhh ik ben zo normaal als iemand maar normaal zijn kan.. temisnten dat hoop ik tog niet>< Anders wil ik dat niet zijn, watn ddie mensen zijn Saai,, en Wat is Narmaaal eigenlijk?! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Maar, maar iedereen lagt me uit hierzo,, eerst omdat ik op een ubberGeilMannetje Gaildhe, die nu niet Gail vonden >< En toen omdat ik Mezelf egt Geweldig grappig vind./. x']
    Maar, is vast wel normaal :]
    Like, duhh ik ben zo normaal als iemand maar normaal zijn kan.. temisnten dat hoop ik tog niet>< Anders wil ik dat niet zijn, watn ddie mensen zijn Saai,, en Wat is Narmaaal eigenlijk?! ;o

    N-o-r-m-a-a-l. :Y)


    Tanya is de beste.