• ik ben vndaag vr de eerste keer flauwgevallen. En weetje ik vind het best eng.
    Alles word ineens zwart vr je ogen en dan word je wakker .. Nja. Ik vind het gwn best wel eng.


    A. ikmisje.

    Ik ben drie keer flauwgevallen. De eerste twee keer was omdat ik voor de eerste keer ongesteld was. En t was dus in een restaurant (op Bali). Gilt me moeder in t engels: ze is voor de eerste keer ongesteld en ik denk dat ze nog maagd is dus ze kan geen grote tampons gebruiken! Ik herriner me er niks van, maar dit is wat me broer heeft verteld.
    En van de tweede keer herriner ik me alleen nog dat ik het gevoel had dat ik moest overgeven, en dat ik daarna in een andere kamer helemaal trillend wakker werd. Maar ik weet niet eens zeker of ik wel was flauwgevallen of dat er iets anders was, want ik was helemaal alleen.


    okee,dat lijkt me echt zoo schaamtelijk als je moeder dat roept in een restaurant maar gelukkig maak je dat moment niet mee omdat ze flauwgevallen bent [duh xD]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben 3 keer flauwgevallen. Ik viel in slaap en begon ook echt te dromen ^^
    En dan wordt je wakker en weet je niet meer wat er de laatste minuten nu wel of niet echt gebeurt is..
    En de volgende paar uren had ik barstende hoofdpijn en kon ik bijna niet recht lopen xD
    (Maar, dat is eigenlijk niet grappig..)

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ben nog nooit flauw gevallen ö


    I don't need words to feel those lips.

    Jhe moet eens vaulwfallen voor een stoplicht op de fiets! dat is pas Eng! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het is echt eng ><
    Toen ik ziek was en de eerste dag dat ik terug naar school moest ben ik als ik buitenkwam van me huis flauwgevallen.. TERUG NAAR BINNEN :Y)
    :'D
    Tis egt eng ><


    Let's do this poo

    nog nooit meegemaakt lijkt me wel raar xD

    ik ben een keer net niet flauwgevallen,het was best wel raar.
    eerst hoorde ik mensen minder en minder praten,daarna zag ik zwarte vlekken,en toen ging ik zitten en een cola drinken,en daarna was alles weer oke :D


    everybody needs a song.

    Nog nooit flauwgevallen, gelukkig maar :Y)


    BAM!

    ik ben ook wel eens flauw gevallen.
    maar toen me zusje een epplespsie aanval kreeg (of hoe je het ook mag schrijven) Dat vond ik echt veel enger :P


    /

    ik ben nog nooit flauwgevallen ;P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben één keer flauwgevallen. Want ik was aan het rennen op de camping met mn zusje en mn hond, en toen struikelde ik over een scheerlijn en knalde ik met mijn hand tegen m'n luchtpijp en kon ik geen adem meer halen :')
    Ik kan me er amper iets van herinneren, twee zwarte gaten in mijn geheugen. Van voordat ik knock-out ging, toen ik net gevallen was dus, en toen ik knock-out ging:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben al een paar keer flauwgevallen… En vaak bijna. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik ben nog nooit flauwgevallen. Lijkt me best eng xs


    Listen to what we're not saying..

    Ik bn een keer flauwgevallen in de winkel in Spanje en mijn ouders waren er niet bij,, das echt eng

    Ben bijna flauw gevallen toen mijn broer werd geopereerd:| aan z'n kin :| en ik dacht dat ik gewoon rechtliep toen ik met mijn vader wegliep, maar blijkbaar liep ik nogal scheef door de gang xD

    echt een heel maf gevoel:Y)


    hou je mond joh =')