• ik ben vndaag vr de eerste keer flauwgevallen. En weetje ik vind het best eng.
    Alles word ineens zwart vr je ogen en dan word je wakker .. Nja. Ik vind het gwn best wel eng.


    A. ikmisje.

    ik ben nog nooit flauwgevallen :O..
    maar ik heb soms wel het gevoel dat ik flauw ga valleb :O.


    Nvt

    Volgens mij ben ik nog nooit flauwgevallen. ö
    Toch niet dat ik weet. :Y)

    Ikke,, 7 keer in.. 6 jaar :)

    Ik ben nog nooit flauwgevallen. Een keertje wel bijna, ik herinner me een klein stukje zelfs al niet meer. Maar, ik bleef wel praten volgens mijn vader. O.O
    Ik vind het echt verschrikkelijk, het gevoel van bijna-flauwvallen.


    Tanya is de beste.

    Ik ben nog nooit flauwgevallen, maar lijkt best wel eng.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nog nooit gehad en laten we dat alsjeblieft zo houden. :X

    nog nooit wel al gezien x_x
    maar hoe dan ?


    All was well.

    Waarom ben je dan flauwgevallen, meisje?

    Ik vn ong, mijn eigen bloed zien, en 1 keer schrok ik in een te warme winkel :P

    Ik ben ook nog nooit flauw gevallen.. dat moet toch zeer doen.. En waarom wordt het ook altijd zwart voor iedereens ogen >< x) Achjaa.. Ik ben nog nooit flauw gevallen..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben drie keer flauwgevallen. De eerste twee keer was omdat ik voor de eerste keer ongesteld was. En t was dus in een restaurant (op Bali). Gilt me moeder in t engels: ze is voor de eerste keer ongesteld en ik denk dat ze nog maagd is dus ze kan geen grote tampons gebruiken! Ik herriner me er niks van, maar dit is wat me broer heeft verteld.
    En van de tweede keer herriner ik me alleen nog dat ik het gevoel had dat ik moest overgeven, en dat ik daarna in een andere kamer helemaal trillend wakker werd. Maar ik weet niet eens zeker of ik wel was flauwgevallen of dat er iets anders was, want ik was helemaal alleen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hmm, ik val altijd nét niet flauw. (lol)


    "I shut my eyes in order to see.'

    nog nooit wel al gezien x_x
    maar hoe dan ?


    Ik had bijna ng nix gegeten. :X


    A. ikmisje.

    Ik ben ooit een keer flauwgevallen op 2-daagse met de scouts. En de rest van die dag nog enkele keren bijna.
    En dan ben ik ooit bijna flauwgevallen op Rock Werchter. Maar ik werd net op tijd uit het publiek gehaald.
    En dat waren mijn ervaringen ermee wel.

    Ik ben drie keer flauwgevallen. De eerste twee keer was omdat ik voor de eerste keer ongesteld was. En t was dus in een restaurant (op Bali). Gilt me moeder in t engels: ze is voor de eerste keer ongesteld en ik denk dat ze nog maagd is dus ze kan geen grote tampons gebruiken! Ik herriner me er niks van, maar dit is wat me broer heeft verteld.
    En van de tweede keer herriner ik me alleen nog dat ik het gevoel had dat ik moest overgeven, en dat ik daarna in een andere kamer helemaal trillend wakker werd. Maar ik weet niet eens zeker of ik wel was flauwgevallen of dat er iets anders was, want ik was helemaal alleen.



    HAHAA die vind ik echt geweldig! ;'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Het is pas eng als je je moeder ziet flauwvallen, en haar ogen wegdraaien. Ik was iets van 10 en bang jonge Ö
    Ik ben wel een paar keer bijna flauw gevallen, dat je helemaal begint te duizelen en alles opeens zwart wordt voor je ogen. Maar verder niks.


    Everything means nothing, if I ain't got you.