• ik zie net een titel voorbij flitsen, over de geheime drieling zus van tom en bill. Maar dat is technish en praktisch onmogelijk. Want Tom en Bill zijn een een eiige tweeling, en volgens mij, kan zo'n drieling alleen maar van hetzelfde geslacht zijn.

    Als ik het neit mis heb.

    [No life]
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja =O
    Dat dacht ik nou ook...


    Your make-up is terrible

    No Lifer van me je hebt gelijk x_x


    We can only learn to love by loving.

    Mahah, ik weet het niet, kan best ;'D


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    dat kan best zijn, ja. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou, ik weet het niet en zal dus wel weer uit mijn nek lullen, maar volgens mij zou dat wel eens heel goed kunnen :Y) [dat het wel kan, en niet wat jij zegt.]

    Bijna alle Quizzen hier zijn onmogelijk, alleen de quizzen zonder beroemde mensen zijn technisch mogelijk^^ Like, je gaat nooit met Bill, Tom, Alex Evans ofsoo zijn hoor ^^ Maar, je hebt wel gelijk n_n

    ik heb ook geen leven :X

    Dat maakt toch niet uit?
    De helft van de series hier op Q zijn gewoon onlogische dingen.. Zolang ze maar leuk zijn om te lezen heb ik d'r echt geen problemen mee.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Is ergens wel waar. x] Ik maak ze tog niet x'D
    Maar een ééneiige tweeling moet niet perse van het zelfde geslacht zijn. Kan ook allebij wat anders zijn. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    het kan wel zijn dat die zus dan van een 2 eiigetweling komt dat er 2 eidjes waren en 1 is gesplits die ander niet dat komt zo goed als nooit maar met veel fantasie kan alles


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb een SA over een drieling broer van tom en bill xD dat is al iets meer geloofwaardig ^^


    maar het gaat toch om het idee er achter, vn: wat zou er gebeuren als dat zo zou zijn xD

    nouja, als je bill en tom neemt zie je toch dat t wel degelijk van 2 geslachten kan zijn ?^^'
    sorry, gemeen. :x
    maar volgensmij heb je wel gelijk ja,

    het is wel mogelijk je kunt een een-eiige tweeling en en nog een kindje daarbij tegelijker tijd in je buik hebben ;] [dat is dan vanzelf twee-eiig]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Een drieling hoeft toch niet hetzelfde geslacht te hebben? :Y)

    Domme jolla, Tom en Bill zijn een eiig, dus als ze nog een broertje zouden hebben zouden ze ook een eiig zijn geweest. En een eiig is het zelfde geslacht,als ik het neit mis heb


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.