• Ghegeh

    ja kijk er was dus zo'n kind van mijn school dat praat steeds tegen mij op hyves enzo en dan kom ik der op school tegen gaat ze me haast aanstaren maar Hoi zegge doet ze niet x-x en dan voel ik me net een freakshow x_x en ze is like eng want ze kijkt echt ALTIJD naar mij als ze langs komt lopen x_x

    kennen jullie ook zulke kiddo's ?


    We can only learn to love by loving.

    Ja, nja ongeveer.
    Zo'n meisje van school en ze zit in de 3e enzo. Ik heb dr op msn en daar doet ze heel aardig. Als ze op school langsloopt dan kijkt ze me heel dodelijk na en maakt ze zo een opmerking die ik dan net kan horen enzo.
    Maar ze weet dus niet dat ik dat kind van school datzelfde kind als op msn ben zegmaar. :]
    Nu gaan we straks samen soortvan (zij gaat met iemand en ik ga met iemand maar ik zal dr heus zien) naar een concert. Ben benieuwd, ghehe. (:

    Meeeerdere. (;

    Uh ja?
    Ik heb dus een jongen op msn, en die zit bij mij in de klas. En op msn is het praten praten. En als ik es niet op school ben geweest.'' Je was niet op school' en Blabla. Maar zodra ik de klas binnen kom lopen zegt ie dus niets. Maar dan ook echt niets. Dan denk ik ook. Uh hallo.? Zeg is wat.

    -Tong verloren-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, die ken ik. Ze zeggen niks tegen je in RL maar sturen je wel een hyve invite.
    Dan denk ik: fuck off.
    Eerst maar es het lef hebben me in real life aan te spreken eh? Ik accepteer ze in de eerste plaats niet en als ik het doe, dan verwijder ik ze weer. Hoppa.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dát ken ik, ene Hannah praat de hele tijd, maar in het echt heb ik nog nooit met dr gesproken X'D


    I don't need words to feel those lips.