• Ik zit dus in de 1e en in het begin van het schooljaar hadden we kennismakingsweek. ik werdi n een groepje geplaatst samen met mijn vriendin Sanne* en nog 4 meisjes waaronder Milla*. Ik raakte bevriend met Milla* maar niet met de andere meisjes. ik vond Milla bijzonder,ze was anders dan de meeste meisjes uit onze klas. Ik trok veel met der op en de andere vriendinnen die ik had gemaakt zeiden dat ze haar niet mochten. ik heb altijd gezegt dat ik haar mocht. na een tijdje begon iedereen Milla aardig te vinden en haar te waarderen. ik en mijn vriendin Else* zagen haar zelfs als een beste vriendin,maar Milla heeft me gewoon gebruikt om vrienden te worden met Sanne. want sinds ze bevriend is met Sanne laat ze mij en Else helemaal zitten enzo x_x en ze praat alleen maar over jongens met Sanne en dat deed ze eerst nooit. ze zegt zelfs dat Sanne haar beste vriendin is x_x en nu voel ik me zwaar gebruikt.



    dit is niet de 1e x dat mensen mij gebruiken. ik zie altijd het goede in mensen,een irritante eigenschap want telkens als ik iemand vertrouw breekt ie me,laat ie me zitten of heeft diegene me gebruikt om bevriend te raken met Sanne omdat zij zo mooi en popu is.

    *namen veranderd voor privacy


    We can only learn to love by loving.

    omgosh, zo gemeen. ik zou me niet laten doen en het haar eens recht in haar gezicht zeggen.


    c'est mon lamour pour toi.

    Woow, ik ken z'n verhaal O.o
    Ik hb precies hetzelfde mee gemaakt. Is echt erg, en je voelt je daarna echt gebruikt idd. Maar goed, nu bn ik verhuist en hb geen alst meer vn dat poep kind!^^
    Maar misschien moet je ff met haar gaan praten ofzo, dat deed ik ook en het hielp. Alleen ging ik toen dus verhuizen -.-


    -

    OMG dat herken ik echt !!
    Zo zat het ook eens met mijn vriendin ik mocht van haar naast niemand anders zitten en toen kwam er een nieuw meisje in de klas en daar schoot ik mee op enzo en ze haate hun zeg maar en ik probeer haar goed over te brengen en dan laat ze mij opeens links liggen O_o


    Love is louder than the pressure to be perfect

    jeetje. dat is echt gemeen.
    ik zie zelf ook altijd het positieve in mensen..


    it's cool to know nothing.

    Zag het haar int gezicht, je moet het int gezicht zegge dat is het beste.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    omgosh, zo gemeen. ik zou me niet laten doen en het haar eens recht in haar gezicht zeggen.


    als ik dat doe dan gaat dat kind echt janken. ik kan er niks aan doen maar ik vind het zielig om het recht in der gezicht te zeggen..

    @Anouk
    Ik praat niet met verraders.


    We can only learn to love by loving.

    jeetje. dat is echt gemeen.
    ik zie zelf ook altijd het positieve in mensen..


    dat is een kut eigenschap vind ik.

    want ik heb al iets van 4 of 5 bf's gehad enze lieten me allemaal vallen voor andere meisjes. x_x


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    als ik dat doe dan gaat dat kind echt janken. ik kan er niks aan doen maar ik vind het zielig om het recht in der gezicht te zeggen..

    @Anouk
    Ik praat niet met verraders.

    Hihi, ja eigenlijk is ze dat wel hea...


    -

    (...)

    dat is een kut eigenschap vind ik.

    want ik heb al iets van 4 of 5 bf's gehad enze lieten me allemaal vallen voor andere meisjes. x_x


    ik mag toch hopen dat je je nu uit het veld laat slaan! ik zou dat meisje geen aandacht meer geven; dan maak jij je er helemaal druk om terwijl zij die aandacht niet verdient.


    it's cool to know nothing.

    ik ken het.
    niks van aantrekken.
    maar áls ze naar je terugkomt als ze niet meer met Sanne omgaat,
    níét te close worden,
    gewoon afstand houden.

    ik ken het.
    heel erg.

    ;]


    It's not the same without you.

    zo lullig van haar.


    /

    omg ik ken ook van zulke meiden ze zyn gewoon zielig!

    (...)

    ik mag toch hopen dat je je nu uit het veld laat slaan! ik zou dat meisje geen aandacht meer geven; dan maak jij je er helemaal druk om terwijl zij die aandacht niet verdient.


    Ik laat me nooit uit het veld slaan anders was ik er al zo vaak uit geweest.. ;3


    We can only learn to love by loving.

    Als er iemand hier sexend en popu is dan is NICOL het wel ! en niemand laat mijn kind vallen !


    All was well.

    Het is lullig en stom dat ze je zo gebruikt!
    Sommige mensen zijn jouw niet waard !<3


    Love is more than just 4 characters.