• Wat hebben jullie gedaan op jullie Sweet 16 & wat hebben jullie gekregen? en voor de anderen die nog geen 16 zijn geworden, wat gaan jullie doen & wat willen jullie krijgen?

    Wat ga ik doen?; IDunno
    Wat wil ik krijgen?; LG Cookie, hond n_n
    -propt er tussen- Thema?; IDunno


    All was well.

    Wat ga ik doen; Een grote sweet 16 partyy.. :D
    Wat wil ik krijgen; Een aprilia sr 50.
    Thema; Weetnogniet;)


    So far away..

    ik wil als thema Revenge of the nerds ! x_x


    All was well.

    Ik ga samen met een goede vriendin van me, die een week later dan mij, ook 16 wordt een super sweet 16 houden. We gaan een zaaltje afhuren en haar nonkel heeft connectie's zodat we bandjes zoals op rock werchter kunnen regelen waarscheinlijk enzo, maar dan met onze namen op. Thema, dunno. Alles is nog maar één groot idee, we hebben nog ongeveer een half jaartje om na te denken =].


    Tanya is de beste.

    No alcohol, no people, no party. Just family and friends. (: Ik ben niet zo iemand die het groots moet aanpakken met verjaardagen. Wat heb je ook eigenlijk aan een sweet sixteen? Je bent elk jaar jarig.


    WANNA FUCK?!

    No alcohol, no people, no party. Just family and friends. (: Ik ben niet zo iemand die het groots moet aanpakken met verjaardagen. Wat heb je ook eigenlijk aan een sweet sixteen? Je bent elk jaar jarig.


    Gewoon dan kan je is gek gaan doen xd'


    All was well.

    Ik vraag in ieder geval een BMW X6 =D.
    Als ik die zou krijgen zou ik niet eens meer een feest wíllen geven.


    I recycle my thoughts.

    Ik hoef niet zo'n speciaal feest, weetje.

    Ik kreeg een adresboekje, en er werd geen feestje gehouden bij mij. Mijn oom was net aan kanker toen gestorven, Dan ga je natuurlijk niet alles op zijn kop zetten. Het was niet echt speciaal ofzo bij mij. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Niet echt iets bijzonders.

    Hmm. Nu voor mijn verjaardag komt er een groot tuinfeest, met familie (heeel veel, mijn pa komt uit een gezin van 14 kinderen), vrienden en kennisen. Dus nou ga ik de hollander spelen, ik wil geld geld geld. Dan ga ik naar een juwelier en een zilvere duimring met allemaal kristallen erop kopen.

    En voor mijn 16e, wil ik een scooter ofzo. En een feest voor m'n vrienden, zuipen, zoenen, zuipen, dansen.

    En voor mijn 18e een heel groot feest.


    a figment of your imagination

    Mja, sweet 16 is voor rijke mensen hea :')


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Mja, sweet 16 is voor rijke mensen hea :')


    Je moet er niet persé rijk voor zijn hoor (:


    All was well.

    Ben nog maar 14 :'3


    I don't need words to feel those lips.