• Ja, ik weet het. Weeral zo'n topic. ><
    De laatste tijd wordt hier zoveel gezegd en gedaan over die baarmoederhalskankerprik. Wel nemen, niet nemen? Site's die zeggen dat het slecht voor je is. Mensen bang maken om die prik te laten zetten. (Dokters zijn niet dom, ze weten wat ze inspuiten!)

    Snappen jullie wel wat het woordje 'kanker' inhoudt? Kanker heeft op twee maanden tijd mijn hele familie kapot gemaakt. 3 mensen overleden. Stomweg aan kanker.
    Kom ik hier, zijn mensen aan het twijfelen om die prik te nemen. Dat is natuurlijk volledig jullie keuze. Daar heeft niemand anders iets aan te zeggen. Maar denk eens na..
    'Kanker, maar dat krijg ik niet hoor.' Iedereen kan het krijgen. Er is een inenting voor een bepaalde kanker. Waarom niet?
    Zoals op die site stond zijn er dus meisjes ziek van geworden. Wat wil jij? Een paar weken ziekenhuis of weken, maanden, jaren chemotherapie om uiteindelijk toch te overlijden aan deze ziekte? Kanker is geen pretje, geloof me. xs


    Listen to what we're not saying..

    Ik neem die prik tochwel. Als er een middel is voor iets neem ik het wel.
    Maar ik ben het met je eens!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    De mensen die hem niet nemen, zeuren. Zoals je zei, dokters weten heus wel wat ze doen. Ik wil niemand beledigen ofzo, maar het is waar. Het kan je hele familie en leven verneuken. Neem gewoon zo'n prik en zeur niet. Wat boeit het dat je even ziek bent, kanker is bijna niet te genezen.

    wow, mijn reactie o-o


    Underdog, just look at the mess you made.

    iemand in mijn familie heeft kanker, de dokters hebben de hoop opgegeven en de chemotherapie stilgezet. Binnenkort is hij er waarschijnlijk niet meer. En dan zitten kinders hier te zeiken. Djezus, kanker is veel erger dan een paar weken ziek zijn. Ik zou zeggen, wie kanker wil, prikt de spuit niet.


    -

    Mijn eerste reactie toen ik hoorde van die spuiten: die moet ik hebben, das dan ten minste al één kanker minder die je kan krijgen. En ik heb ze dus vorig jaar alledrie gehad, en zoals je zegt: dokters weten wel wat ze inspuiten, en als het echt zo slecht zou zijn, hadden ze het al lang van de markt gehaald.

    Ook al krijg ik die prik natuurlijk niet, als ik hem nodig zóu hebben, nam ik hem. Kanker sloopte mijn familie, en kanker zal dan ook géén kans bij mij maken.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik weet, stom. Ik snap niet echt wat die prik inhoud ofzo, en wanneer je die krijgt. Maar als ik er iets over te horen krijg, doe ik het wel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn lieve schat!
    Ik geef je zo groot gelijk, maar dat wist je natuurlijk al. En nu moeten die kinderen het eens goed gaan beseffen en eens goed gaan nadenken. Het is natuurlijk hun keuze, maarja. Mijn idee ervan is nog altijd: 'Neem die prik, de kans is klein dat je kanker overleeft.'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn lieve schat!
    Ik geef je zo groot gelijk, maar dat wist je natuurlijk al. En nu moeten die kinderen het eens goed gaan beseffen en eens goed gaan nadenken. Het is natuurlijk hun keuze, maarja. Mijn idee ervan is nog altijd: 'Neem die prik, de kans is klein dat je kanker overleeft.'


    Ja, de kans is inderdaad klein. Kanker maakt je leven kapot. En dan gaan mensen hier lopen twijfelen voor een prikje enzo. Dat stoort mij hier heel erg.


    Listen to what we're not saying..

    mn BF twijdeld ook.. en haar moeder dus ook..
    ik vind dat ze het gewoon moet doen, ik bedoel kanker is wel het laatste wat je wilt krijgen..
    maar ze is bang dat ze júist door dat prikje ziek wordt, en ik kan het niet uit haar praten.. :[


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    mn BF twijdeld ook.. en haar moeder dus ook..
    ik vind dat ze het gewoon moet doen, ik bedoel kanker is wel het laatste wat je wilt krijgen..
    maar ze is bang dat ze júist door dat prikje ziek wordt, en ik kan het niet uit haar praten.. :[


    Dat is jammer. Maar het is haar keuze.
    Van dat prikje kun je niet ziek worden. Hooguit wat bijverschijnselen als een stijve arm of een rode plek.


    Listen to what we're not saying..

    ik had een stijve arm.


    -

    ik had een stijve arm.


    Ik ook.


    Listen to what we're not saying..

    God, ik ben het zó hard met jou eens hè. >.<
    Liever 3 prikjes dan kanker hoor! Nog gecondoleerd met je familieleden. ):


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    mn BF twijdeld ook.. en haar moeder dus ook..
    ik vind dat ze het gewoon moet doen, ik bedoel kanker is wel het laatste wat je wilt krijgen..
    maar ze is bang dat ze júist door dat prikje ziek wordt, en ik kan het niet uit haar praten.. :[



    We praten het wel uit haar hea Catie?? ik ga d'r namelijk van uit dat je Graskauwendekoe bedoeld xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    De helft van mijn familie is overleden aan kanker. Bam. Ik wil die prik zo snel mogelijk.


    Regenboogballen ruleren.