• Jep, vandaag doop ik officieel tot 'Haat aan mannen-dag' omdat, ik vandaag even lekker de kat had op elke mannelijke vriend van me, ik heb een stelling uitgevonden, en een vriendin van mij heeft vandaag ook een hekel, en plotseling nog meer meiden.
    De stelling komt zo.

    <3xo. Naomy

    Edit: de stelling.
    Wij zijn gewoon het sterkere geslacht want!:
    wij worden ongesteld, elke maand half doodbloeden en hun maar vragen: ben je chagerijnig schatje? -gunshot- we dragen 9 maanden lang een kind in onze buik, alsof dat nog neit erg genoeg is, moeten we datzelfde kind ook nog uitpoepen, sommige nemen er daarna nog meer, en we hebben de overgang.
    de tering dit is van mannen: ze krijgen ene geile droom waar ze vruchtbaar van worden, neuken maar wat af, zuipen erop los en worden rond hun 80ste onvruchtbaar, waar ze niet eens iets van voelen.
    oneerlijk.
    Ciewlschjen zegt (20:53):
    *jeez zyn alle kerols nou egoistische kankerklootzakke of lijkt het maar zo -,-'

    Obviously :Y)
    We gaan turven!
    Vrouwen: //// //// //// // Mannen: //

    mijn vriendin heeft een teorie:
    als de rollen omwaren gedraait en mannen kinderen konden krijgen van de mnesheid allang uitgestorven

    geniaal:Y)


    Proof: Women are better.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Vrouwen kunnen OBVIOUSLY wel parkeren, mijn moeder nog beter als mijn stiefpa. Wij zijn slim en gebruiken een tomtom of kompas, geen kaart. En wij hebben way more inzicht als jullie want, organisatie's, neem een voorbeeld, bij veel organisatie's staat er een vrouw aan het hoofd. Dus jammer maar nee, ik heb gelijk en ik heb argumenten.

    Dan is jouw moeder OBIVOUSLY een uitzondering. Tomtom is voor luie mensen. Vrouwen hebben geen RUIMTELIJK inzicht (lezen is moeilijker voor vrouwen, mn theorie klopt dus) en de grootste bedrijven ter wereld hebben een man aan het hoofd. De hoogste vrouw binnen Microsoft is de secetaresse...
    Het énige waar de vrouw het wint van de man is op het kerkhof, vrouwen sterven een paar jaar later. Kan ik best begrijpen als je geen lol hebt in je leven.
    Ik trouwens begrijp best dat mestruatie kut moet zijn enzo, maar mannen hebben zoiets niet en daarom moet je het niet naar hun hoofd gooien.
    Trouwens: je kan mannen niet verwijten dat ze zwakker zijn dan vrouwen. Hoe vaak heb ik een meisje bij de sportles al niet horen zeiken dat het niet lukte of dat ze zo'n pijn had. Ik laat ook wel eens een halter op mn teen vallen, maar mij hoor je niet klagen...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik las deze topic en ik moest meteen aan iets denken wat een vriendin mij ooit heeft gestuurd. Bleek in 2006 te zijn xD


    OWKEY ff voor de duidelijkheid VOOR ALLE MEIDEN DIE JONGENS NIET BEGRIJPEN HET LICHT AAN DE PIEMEL

    · 1. Misschien wil je ze wel niet begrijpen
    · 2. Wil je ze wel begrijpen dan moet je er heel veel moeite voor doen zoals:
    · Deze bijsluiter uit je hoofd kennen.
    · Vooral veel discussies met hem voeren :S
    · Niet meteen het ergste er van denken.
    · En als een ander meisje hem ook wel ziet zitten en rare dingen rond gaat zitten zeggen dan moet je dus eerst ff da meisje uitschakelen dat doe je door:
    · Alle tijd met hem doorbrengen
    · Haar te vertellen dat hij van jouw is (niet bang zijn als je vriend jouw echt het leukst vind beschermt hij jouw)
    · Recht voor haar neus met hem zoenen.
    We hebben een enquête gehouden met een jongen: “de vraag” wrm snappen meisjes jongens niet!
    E: omdat meiden dom zijn en dat zij geen piemel hebben

    Waarom wij ze niet begrijpen:
    Wij begrijpen jongens niet omdat ze soms heel bot kunnen doen dan doen ze weer heel aardig. Dan doen ze aardig en bot tegelijk. Dan doen ze op school aardig op msn stom dan is het weer andersom het is zow raar af en toe :S


    Think before you act.

    (...)
    Waarom wij ze niet begrijpen:
    Wij begrijpen jongens niet omdat ze soms heel bot kunnen doen dan doen ze weer heel aardig. Dan doen ze aardig en bot tegelijk. Dan doen ze op school aardig op msn stom dan is het weer andersom het is zow raar af en toe :S

    Meisjes kunnen dat ook heel goed. Mijn vriendin zei zelfs een keer nadat ze op msn zat te zeuren dat ik van haar op school MOEST doen alsof er niets aan de hand was...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    (...)
    Dan is jouw moeder OBIVOUSLY een uitzondering. Tomtom is voor luie mensen. Vrouwen hebben geen RUIMTELIJK inzicht (lezen is moeilijker voor vrouwen, mn theorie klopt dus) en de grootste bedrijven ter wereld hebben een man aan het hoofd. De hoogste vrouw binnen Microsoft is de secetaresse...
    Het énige waar de vrouw het wint van de man is op het kerkhof, vrouwen sterven een paar jaar later. Kan ik best begrijpen als je geen lol hebt in je leven.
    Ik trouwens begrijp best dat mestruatie kut moet zijn enzo, maar mannen hebben zoiets niet en daarom moet je het niet naar hun hoofd gooien.
    Trouwens: je kan mannen niet verwijten dat ze zwakker zijn dan vrouwen. Hoe vaak heb ik een meisje bij de sportles al niet horen zeiken dat het niet lukte of dat ze zo'n pijn had. Ik laat ook wel eens een halter op mn teen vallen, maar mij hoor je niet klagen...


    Dus dan is de helave wereldbevolking lui? Achja, waarom niet, ik wet zeker dat meer mannen een tomtom hebben als vrouwen. En ik weet zeker dat lezen niet moeilijker is, meeste boeken geschreven door vrouwen, en alsof het nog neit genoeg is, begrijpend lezen. Ik ben altijd de beste van de klas geweest daarin, en nu heb ik het niet meer, jongens scoren laag in lezen, meiden hoog. En meeste bedrijven mogen misschien een man aan het hofd hebben, maar owee, als ze het moeilijkhebben gaan ze naar hun vrouw, want vrouwlief helpt hun wel. Wij sterven inderdaad later, meer levenservaring, dat heeft wel een paar extra jaar opgeleverd neit? En ik snap dat jullie mentruatie niet begrijpen, maar, ga er dan ook neit over lopen zeiken --' Maar neem jy die pijn dan eens lekker, ik heb een vriendin die kan niet eens lopen van de rugpijn als ze ongesteld is, en ze zit aan de pil. Dus wij hebben het recht om erover te klagen, en de meeste jongens zouden trouwens wel klagen als een halter op hun teen valt, je bent ene uitzondering.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Dus dan is de helave wereldbevolking lui? Achja, waarom niet, ik wet zeker dat meer mannen een tomtom hebben als vrouwen. En ik weet zeker dat lezen niet moeilijker is, meeste boeken geschreven door vrouwen, en alsof het nog neit genoeg is, begrijpend lezen. Ik ben altijd de beste van de klas geweest daarin, en nu heb ik het niet meer, jongens scoren laag in lezen, meiden hoog. En meeste bedrijven mogen misschien een man aan het hofd hebben, maar owee, als ze het moeilijkhebben gaan ze naar hun vrouw, want vrouwlief helpt hun wel. Wij sterven inderdaad later, meer levenservaring, dat heeft wel een paar extra jaar opgeleverd neit? En ik snap dat jullie mentruatie niet begrijpen, maar, ga er dan ook neit over lopen zeiken --' Maar neem jy die pijn dan eens lekker, ik heb een vriendin die kan niet eens lopen van de rugpijn als ze ongesteld is, en ze zit aan de pil. Dus wij hebben het recht om erover te klagen, en de meeste jongens zouden trouwens wel klagen als een halter op hun teen valt, je bent ene uitzondering.

    Indeed, de halve wereldbevolking is lui. Mannen rijden wel met Tomtom, maar wat als die nou eens stuk gaat? tja... En ik weet nog veel zekerder dat jouw klas de omgekeerde wereld is, want bij ons hadden alle jongens in groep 5 het hoogste leesniveau en de laatste meisjes pas eind groep 7 (!)
    En ik had het over grote bedrijven, wat dus duidelijk maakt dat begrijpend lezen moeilijker is voor vrouwen. Microsoft, Tanoil, Shell, Philips, allemaal MANNEN...
    En mannen gaan 5 jaar eerder dood omdat ze ongezonder leven. Weet je hoe ze zoiets noemen? GENIETEN van je leven, iets waar de meeste vrouwen nog niet van hebben gehoord, aangezien het meestal vrouwen zijn die zelfmoord plegen.
    En ik liep niet te zeiken over menstruatie, maar over meisjes die toevallig een nageltje breken en dan de hele wereld bij elkaar gillen omdat ons lieve kleine prinsesje een nageltje heeft gebroken.
    Vrouwen mogen dan menstruatie hebben, mannen hebben zoiets als werk. Bouwvakkers, havenarbeiders, timmerlui... allemaal mannen met de harde/gevaarlijke beroepen.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.