• Ik weet niet of het normaal is, maar als ik bijvoorbeeld op het forum zit, zie ik wanneer er iemand wat in mijn GB heeft gepost, maar als ik dan naar een profiel ga met een template, zie ik dat niet meer ><. Komt dat omdat dat nog niet goed ingesteld is, of is dat normaal?


    -

    Geen idee 0o
    Maybe even aan Rutger vragen?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Omdat ik daar voor zorg om jou te pesten drolletje xd'


    PoisonTrash on camera

    weetniet. x'D
    -intelligent antwoord-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Geen idee,.


    Listen to what we're not saying..

    Omdat ik daar voor zorg om jou te pesten drolletje xd'



    tuurlijk, spetterpoep.


    -

    Ik heb dat ook, maar ik heb geen template. Dat is gewoon omdat je GB eigenlijk onderaan je profiel staat. Dus als je naar je profiel gaat kan je meteen dat bericht lezen en gaan ze ervan uit dat je dat ook doet. Daarom verdwijnt dat ding dan ofzo .. denk ik ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb dat ook, maar ik heb geen template. Dat is gewoon omdat je GB eigenlijk onderaan je profiel staat. Dus als je naar je profiel gaat kan je meteen dat bericht lezen en gaan ze ervan uit dat je dat ook doet. Daarom verdwijnt dat ding dan ofzo .. denk ik ^^

    Xx


    Adeuh, ik weet ook wel dat als je op je eigen profiel gaat staan, dat bericht weggaat ^^
    maar ik bedoelde; dat ding gaat weg als je naar een ander profiel gaat met een template, en als je dan op een profiel staat zonder template, staat er terug 'u hebt een nieuw gastenboekbericht' [ofzoiets]


    -

    ik zie het helemaal niet?????????

    (...)


    tuurlijk, spetterpoep.

    ik was jou spetterpoep. (baby) :Y)


    Hey love.

    Bij staat dat er wel hoor ö

    I don't know.

    (...)
    ik was jou spetterpoep. (baby) :Y)



    en wie ben jij dan wel? :$


    -

    (...)

    Adeuh, ik weet ook wel dat als je op je eigen profiel gaat staan, dat bericht weggaat ^^
    maar ik bedoelde; dat ding gaat weg als je naar een ander profiel gaat met een template, en als je dan op een profiel staat zonder template, staat er terug 'u hebt een nieuw gastenboekbericht' [ofzoiets]

    Ah so! Nu snap ik het. Heb je al eens geprobeerd of dat ook gebeurt wanneer je de templates verbergt?


    Bored.

    peepz, laat gewoon vallen, jullie snappen het duidelijk niet ^^


    -

    ik weet niet bij mij is dat niet zo

    X


    /