• Ik verveel me de laatste tijd DOOD hier op Q.
    Topics staan gewoon te lang bovenaan. Zodat je alles 2x kunt gaan lezen, omdat er niks nieuws op staan. & voor een leuke Quiz kan je dagenlang zoeken, en als je dan eens een leuke hebt gevonden, heb je hem ook zo weer uit. En dan begint het weer opnieuw.

    Ik vind Q eerlijk gezegt een BEETJE saai geworden :$.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    agree


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Tsja.. mensen moeten dan meer topics openen. Ik wil best topicjes openen maar het zijn dan van die totaal niet boeiende onderwerpen vrees ik :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Nogal ja.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Tsja.. mensen moeten dan meer topics openen. Ik wil best topicjes openen maar het zijn dan van die totaal niet boeiende onderwerpen vrees ik :']


    Nouen,
    alles is beter dan dit :P!


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    meee eens en tog blijf ik vslaafd


    Love makes you feel perfect :D

    Hier zijn al meerdere topics over geopend.
    En als je het hier saai vindt, doe je er zelf toch iets aan? Open leuke topics, verzin nieuwe forum spelletjes!
    Dat is effectiever dan hier gaan lopen zeuren.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gawd, ik word nu like echt zo geak van de verveling! What's wrong with you people? Gosh het is hier like echt zooooo saai -_-
    We moeten écht iets doen, zodat er een beetje leven op Q is ><


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Agree ><


    Listen to what we're not saying..

    hier zegt iedereen dat Q. boring is, in het topic van iemand anders 'nee hoor, Q. is fijn zo.'
    damn, wat is het nou?
    ik persoonlijk vind het echt boring ><. vroeger was het het ene topic na het andere.


    -

    Ik vind het echt saai de laatste tijd. Maar ik wil hier niet weg..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik verveel me ook, de laatste tijd, maar nog steeds zit ik heel de tijd op Quizlet. ><

    ik denk dat niemand hier voorlopig weg wilt, er zitten veel te leuke mensen op Q. enzo.
    Maar ik ga nu slapen,
    bye.


    -