• als mensen die je niet kent je naam roepen en als je dan omdraait je stom aankijken x_x

    dat deden ze bij mij in de pauze want iemand riep mij en ik keek zo en toen keek zo'n hele rij mensen me vaag aan xP en mijn vriendin had het ook gehoord dus niks verbeeld x_x

    hebben jullie dat ook wel is.?


    We can only learn to love by loving.

    Ja, heel vervelend.
    Maar soms loop ik ook wel eens langs die gajes jongens die me dan kennen via mijn broertje (hij is nogal tuig), en dan roepen ze mijn naam ook want dan kennen ze mij ook.

    Die namen soms.
    Zigo
    Nikita
    Sharbell.


    rules don't stop me

    Ja, heel vervelend.
    Maar soms loop ik ook wel eens langs die gajes jongens die me dan kennen via mijn broertje (hij is nogal tuig), en dan roepen ze mijn naam ook want dan kennen ze mij ook.

    Die namen soms.
    Zigo
    Nikita
    Sharbell.


    SHARBELL ? O_o omgeeushh xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    SHARBELL ? O_o omgeeushh xD

    Echt he. Joao Pedro 'n Shiva. Ook zo ene.


    rules don't stop me

    (...)
    Echt he. Joao Pedro 'n Shiva. Ook zo ene.

    Shiva valt wel mee xP ik ken iemand die haar paard zo genoemt heeft xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Shiva valt wel mee xP ik ken iemand die haar paard zo genoemt heeft xP


    Maar, dat is z'n hele naam.
    Joao Pedro 'n Shiva.
    Dat is die jongen z'n naam.

    Mama heeft hem in de klas, ze geeft les aan hem (VMBO Kader), en ze mag hem ook JP noemen.

    0.0


    rules don't stop me

    Ja een groep jongens liepen achter mij en een vriendin aan en die waren de hele tijd 'eeeeeh' aan het roepen en ik wist niet dat het op mij was. Ineens riepen ze zo 'Lize' en ik draaide me om en woven ze allemaal idioot. Een van die jongens blijft me tot de dag van vandaag steeds aanstaren x_x


    PoisonTrash on camera