• Heeyy,
    Ik heb heel vaak jongens om me heen hangen, [Ik wil niet Arrogant, of stoer doen maar het is zo] maar als ik zeg dat ik 11 ben. Knappen ze af.
    Heel veel jongens schatten me ouder. Zelfs een keer voor 18 jaar, maar die gast was raarr..
    Dus wat moet ik nu doen?
    x

    kheb je foto's ff bejkeke maar kvin je dr nou niej echt oud uit zien ofzo...jongens gwoon dom denk ik..kzou je miss 12 of 13 schatte maar echt niej 18..


    Love makes you feel perfect :D

    kvind eigenlijk dat je er nu niet zo oud uitziet hoor.
    !2, 13 hooguit.
    Maar niet 18, behalve als je superlang bent ofzo, maar dat kan ik niet weten.
    Je moet mensen gewon vooraf waarschuwen dat je 11 bent xd.


    Where there is a sea there are pirates...

    just wait. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind toch niet dat je ouder lijkt dan 13 -.-


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    me ouders schelen wel 14 jaar in leeftijd dus erger kan het moeilijk worden nu jah je zult wel ouder worden en leuke jongens zullen altijd blijven bestaan..


    live your own life

    eigenlijk maakt leeftijd neit zoveel uit tog en anders zoek je een jongen van je eigen leeftijdxD


    /

    Nouja, geen belediging ofzo he, maar bijvoorbeeld als een gast van 15-16 op jou valt, dan kan je hem beter eerst je leeftijd zeggen. Want voor de meesten mensen is dat iets onbespreekbaars om met iemand van 11 te gaan. Maar aan de andere kant , als ze echt van jou houden maakt hun dat niet uit.


    Niet geschoten is altijd mis..

    .. :]
    Kijk, weetje. Ik denk dat je gewoon beter iemand van je eigen leeftijd kan zoeken, ik bedoel, 15/16 of whatever, en 11.. Nee. Weetje. =/


    Mew <3

    ik vind je niet echt ouder lijken, sorry hoor.


    Love is more than just 4 characters.

    ik schat je 13 14..XD sorry...
    maar weetje meid, misschien is het beter om iemand te nemen van je egienleeft tijd :"D


    Some angels have no wings.

    Ik vind gewoon dat je eruitziet als een 11-jarige eigenlijk :')..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat heb ik ook!
    Een keer zat ik met 5 jongens ofsuw te praten.En toen ik zei dat ik 12 was zeiden ze allemaal niks meer =P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ik vind je eigenlijk meer 11 er uit zien netzoals wat Happysnail zegt ! :$


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ok, ik ga even een preek geven maar serieus, word niet boos ofzo.

    Je zit hier te zeggen 'Jongens knappen op me af als ze mijn leeftijd horen.' ik bedoel van oké. Wat ga jij als meisje van elf tussen jongens van vijftien-achttien jaar zitten doen. Jongens van die leeftijd willen wel wat anders en eigenlijk vind ik dat je hier gewoon om aandacht vraagt. Precies of dat het einde van de wereld is dat jongens ineens op je afknappen! Je bent nog maar elf! Later zullen er dan ook veel mensen rond je staan hoor. Dit noem ik eigenlijk aandacht zoeken. En je ziet er misschien ook zo oud uit omdat je make-up gebruikt --'.

    [/Mijn menig, word niet boos.]


    Only losers can act the way you do

    Zoek een leeftijds genootje die jouw leeftijd wél accepteerd?


    I don't need words to feel those lips.