• Heeyy,
    Ik heb heel vaak jongens om me heen hangen, [Ik wil niet Arrogant, of stoer doen maar het is zo] maar als ik zeg dat ik 11 ben. Knappen ze af.
    Heel veel jongens schatten me ouder. Zelfs een keer voor 18 jaar, maar die gast was raarr..
    Dus wat moet ik nu doen?
    x

    Niets, gewoon wachten tot je ouder bent.
    Er is vast wel een leuke jongen die wel om je geeft, hoeoud je ook bent!
    En een paar jaartjes verschil mag toch?

    Xo


    everything, in time

    mij schatten ze ook achtien :D haha
    maar dr komt vast wel een jongen die echt om je geeft!

    x

    Had ik ook,, Heel jong, werd ik al voor heel oud geschat. heb ik altijd wel grappug gevonden,, Nu word ik nog steeds ouder geschat,, dus krijg ik ook sneller dingen voor elkaar enzu,, wel lekker handug :]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    neem een beugel -.-' xD Ik werd ook altijd van 16 tot 20 geschat, nu heb ik sinds 1 maand een beugel en ziet iedereen dat ik 14 ben xD


    You can never wear to much black

    Mij schatten ze 26.
    Maar, je moet gewoon wachten totdat je ouder bent. Liegen is zeker geen goed idee. De enige oplossing is wachten tot je ouder bent of wachten tot een jongen je leuk vind waarbij het hem niet uitmaak hoe oud je bent.


    rules don't stop me

    Je lijkt inderdaad oud voor je leeftijd, 18 zou ik niet zeggen maar je kan zeker voor 14/15 misschien zelfs 16 door.
    Even kleine tip, en ik bedoel dit zeker niet als belediging, maar ookal lijk je misschien oud, geestelijk zul je waarschijnlijk niet zo ver zijn als een meisje van 15, en daar kunnen mensen misbruik van maken.


    BAM!

    heb ik ook ;]
    vooral op vakantie, vorig jaar was ik nog 12/13 O.o en toen zei ik tegen iedereen dat ik 15 jaar was, behalve tegen een goeie vriendin daar..[die was btw 16]
    en zij zei dan steeds van zeg je echte leeftijd man =='
    en ik hing daar met zeg maar mensen van 15 t/m 18
    en toen ik dus zei dat ik 12 was geloofde ze me niet x'D
    maar ik had geen ID, wánt ik was pas 12 x3
    ze hebben het de hele vakantie niet gelooft >,<
    maar ik ben en ben sociaal ook verder dan de meeste mensen van mijn leeftijd.. ik kan niet goed tegen kinderachtige kinderen.
    En ook door mijn gedrag geloven ze zeg maar niet dat ik veel jonger ben ;P
    het is dus zeg maar een combi van Gedrag+Uiterlijk^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb daar geen problemen mee, omdat ik 18 ben en er zo uitzie. Maar wat je zeker niet moet doen is zeggen dat je ouder bent dan je werkelijk bent.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Mij schatten ze 12 :'D. Gisteren vroegen ze nog of ik het kleine nichtje was van een vriendin van me.


    I recycle my thoughts.

    heb ik ook ;]
    vooral op vakantie, vorig jaar was ik nog 12/13 O.o en toen zei ik tegen iedereen dat ik 15 jaar was, behalve tegen een goeie vriendin daar..[die was btw 16]
    en zij zei dan steeds van zeg je echte leeftijd man =='
    en ik hing daar met zeg maar mensen van 15 t/m 18
    en toen ik dus zei dat ik 12 was geloofde ze me niet x'D
    maar ik had geen ID, wánt ik was pas 12 x3
    ze hebben het de hele vakantie niet gelooft >,<
    maar ik ben en ben sociaal ook verder dan de meeste mensen van mijn leeftijd.. ik kan niet goed tegen kinderachtige kinderen.
    En ook door mijn gedrag geloven ze zeg maar niet dat ik veel jonger ben ;P
    het is dus zeg maar een combi van Gedrag+Uiterlijk^^


    dit is niet slecht,of boos bedoelt hoor,Tis gwn een vraag.

    Je zegt dat je niet van kinderachtige kinderen houd. Maar, Je zei zelf wel dat je 15 jaar was,tegen je vrienden,Is dat dan niet kinderachtig?

    Ja sorry, Dat moest ik gwn ff zegge,Ik bedoel er EGT NIETS mee hoor meid.;)!

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Het moet niet pedo worden.
    En mensen van 18 willen andere dingen dan iemand van 11. :'D


    blame the bully.

    ik zou je ook ouder schatten op je foto's
    maar, ik zou gewoon w8e tot je ouder bent =P
    veel meer kun je niet doen^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    dit is niet slecht,of boos bedoelt hoor,Tis gwn een vraag.

    Je zegt dat je niet van kinderachtige kinderen houd. Maar, Je zei zelf wel dat je 15 jaar was,tegen je vrienden,Is dat dan niet kinderachtig?

    Ja sorry, Dat moest ik gwn ff zegge,Ik bedoel er EGT NIETS mee hoor meid.;)!

    x


    neuu ik zie het niet zo.
    Ik bedoel met kinderachtig mensen die echt niet serieus kunnen doen, die bijv. niet stoppen nadat je 30x stop hebt gezegd, of blíjven melig zijn. daar wordt ik zo moe van ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)neuu ik zie het niet zo.
    Ik bedoel met kinderachtig mensen die echt niet serieus kunnen doen, die bijv. niet stoppen nadat je 30x stop hebt gezegd, of blíjven melig zijn. daar wordt ik zo moe van ;]

    Hmpf.. indeed. Das echt heel erg vervelend ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als die jongens mogen om wie je bent,en niet om hoe je d'r uitziet.Dan zijn het 'vrienden'
    Als ze afknappen zijn het gewoon een stelletje kakhoofden ¬¬

    -spreekt uit ervaring-


    People who are meant to be together always find each other in the end.