• Iedereen is gek op de Macdonalds. Ik ken tenminste niemand die daar niet gek op is. Maar goed wat bestellen jullie altijd bij de macdonalds??


    En op eens heb ik zin in de uberlekkere frietjes XD


    Special Love <3

    Ik vind de macdonalds ook niet al te lekker hoor. Ik vind het daar te slap smaken.maar voor één keertje,vind ik het niet zo erg. Ik ga er alleen heen,Om lol te trappen x'] Ik ga altijd met een vriendin naast een raam zitten,Waar Auto's Langs komen,die wat willen bestellen vanuit de muur ofsoo x'] En dan zitten we vies op onze eten te kauwen,En kijken we altijd naar de bestuurder van de auto x'] En die kijkt ons dan egt ranzig aan ^^ Dat is wel grappig ^^ Maar voor de rest,Vind ik het ook niet egt wat aan daar.

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik hou van Burgers!


    I LOVE BIG RED BUS. - Louis.

    Mc flurry met smarties :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik haat macdonalds ^^ :s..behalve die ijsjes met smarties in enz

    ik ga NOOIT naar de macdonalds... alleeen heel af en toe voor een mcflurry :) En mijn zus voor brownies...


    rawr! I'm a pirate

    Als ik er heen ga eet ik frieties en een hamburger en dan zo'n Mc Flurry geval. n_n


    PoisonTrash on camera

    ik ken veel mensen dat er niet gek van zijn (x
    en ik ga zelf echt zelden,, like 1 of 2x per jaar maximum [/ niet eens elk jaar] omdat we een plaats nodig hebben om snel iets te eten (x
    en dan gewoon hamburger en frietjes (x

    ick gaa eigenlijk nooit nr de mac mr als ik er heen gaa dan neem ik allleen zo'n mc flurry ding


    love is dead and dead is love

    Chicken dips. :Y)

    Ben paar dagen terug naar de Mac geweest. Heb daar een overheerlijke Ceasar - salade op en frietjes. Normaalgesproken, als ik er met vriendinnnen heen ga, bestel ik frietjes en/of een McFlurry met M&M's.


    History is not hatred.

    Een McChicken menu met chocolade milkshake en frietsaus :'DD -honger-


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ga maar heel weinig naar de McDonalds. Het is er niet echt super om te eten, maar voor een keer kan het wel. Meestal bestel ik dan een BicMac menu en erna nog een McFlurry met M&M's ^^


    What you see, is what you get.

    Ikke frieten en een ice tea ^^
    En daarachter een lekker ijsje, McFlurry..
    Nu gaan wij zoveel?? omf xD


    Stop wishing, Start doing..

    Een McChicken menu, zo'n large. :Y)
    En daarna meestal nog een McFlurry met smarties. (:

    McFlurry Met smarties!

    Da's alles. Ik ben niet zo van de friet enzo..


    Xo


    everything, in time