• Elke les is vaak saai. Dat komt door de leraren&Leraressen lijkt mij dan.
    Hoe moet jou droom Leraren/leraressen eruit zien, de karakter en dat soort dingen.

    bij mij:
    Niet te oud maar ook weer niet te jongen. Moet goed geleerd zijn. Met kinderen om kunnen gaan. Hier en Daar een paar grappen. Goed uitleggen. Kinderen helpen met huiswerk(bij mij doen ze dat niet zo snel O_O) en uhmnn ja dat was het wel =D


    Special Love <3

    Hallulaja, eindelijk nog eens een nieuw topic x.x
    Nja, mijn perfecte lerares moet niet te oud zijn, moet interessant kunnen lesgeven, en ook wel kunnen lachen, niet dat het zo heel de les serieus en saai moet zijn :'D

    @ unfold
    =o Hoebedoel je nog eens een topic
    Is er nog zoiets dan =S Zo ja ohh dat wist ik niet XD


    Special Love <3

    Nee, ik bedoel, eindelijk eens een nieuw topic, want als je bij actieve topics kijkt, zijn dat nog allemaal topics van twee uur geleden ofzo :'D
    Do you get me? ><

    ohh naja ik zag dat poppetje x.x <= die en ik dacht van wat heb ik nu weer gedaan XD maar ik begrijp je punt =3


    Special Love <3

    Hahaaa :'D
    Ik vind x.x gewoon cool :'D

    die bestaan niet.


    -

    Nou ik heb de perfecte al :Y)
    door haar vond ik inhet begin Wiskunde zelfs leuk xD nu niet meer majah komt gwn door het vak
    ik heb haar voor Wiskunde en Economie ze is maar 29 en gwn super:Y)
    VanDerJeught We Love You(H)xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Een leerkracht zoals mijn klastitularis!
    Die vrouw is werkelijk ge-wel-dig! ;D
    En mijn meeste leerkrachten zijn eigenlijk goed.

    ik had like dé perfecte leerkracht voor latijn vroeger (x
    die was echt zalig,, hij was eind de 20 fzo i guess,, echt ge lag altijd strike met hem xD
    en zijn toetsen waren echt simpel ,, en altijd kwam hij bij degene die al klaar waren om te zeggen wat fout was xD en dan was er altijd zo een bonus [/ voor als ge aan ander antw fout had mocht ge die inzetten en werd het antw juist gerekend als u bonus juist was] en als u bonussen niet waren gebruikt gebruikte hij die soms voor de punten op u rapport xD Echt dat was like de beste die ik ooit heb gehad :Y)
    Das echt zo'n leerkracht waar ge u ni voor moet schamen als ge die tegenkomt fzo,, zelfs ni als u ouders erbij zijn (x


    BTW hij heeft zelf een eigen band xD

    Nobody is perfect. x'3


    A. ikmisje.