• maandag moet ik zingen voor muziek! dan gaat de hele klas zo naar je kijken... HELP!! en als je te mooi zingt moet je op de klasse-cd..maar ik wiiil niet!
    moesten jullie ook eens zingen voor de klas?


    Als je maar een ananas hebt..

    hihi. wij moesten wel eens zegmaar dat ze het op gingen nemen.. moest je in zo'n hok gaan staan en sta je gigantisch op een scherm in het lokaal, sta je daar met die microfoon, en ik kan dus echt NIET zingen.. vreselijk.. ik word dan altijd superzenuwachtig.. Maar we hebben nu geen muziek meer.. alleeen in het eerste en tweede

    gewoon denken: iedereen moet het doen, dus als ik voor lul sta staan zij net zo goed voor lul


    rawr! I'm a pirate

    Nope, heb geen muziek gekozen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, want ik weigeer steeds, en dan krijg ik een nul. Maar dat kan me geen bal schelen. Probeer dan minder goed te zingen dan moet je niet op de klasse-cd ofso... ? x'D


    A. ikmisje.

    Ik heb nog nooit voor de klas moeten zingen, al een geluk xd

    Oeh..Veel succes.Ik heb het ook meegemaakt:X


    Love Joe Jonas...('L)

    jup^^
    Alleen niemand durfde, dus meestal stonden we dan met z'n 10'en voor de klas.


    I am an idiot, I move.

    moeten jullie dan apart gaan zingen ofzo?
    bij ons moet je alleen apart zingen als je het zelf wilt,verder zingen met gewoon met heel de klas(maar ik zit ook pas in de 1e van middelbare school)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    lol mijn klas ging rennen als ich begon met zingen x']
    maarja ich heb geen muziek meer nu ich de ICT opleiding doe =)


    And love's heart is death for me and my poison girl

    in de eerste hebben we dat gedaan.
    ik was zenuwachtig maar die kinderen in mijn klas luisterde niet XD dus ik vond het niet erg meer =D


    Special Love <3

    Hell no. Gelukkig moeten wij dat niet. Wij moeten nu voor MO iets van een Klankband [?] maken. Moeten we een filmpje kiezen, àl het geluid weglaten en alles erbij verzinnen. Tekst, geluiden, muziek,...


    Tanya is de beste.

    In de eerste, maar dat was een behoorlijk drama en sinds toen doet hij het nog maar 1x in het jaar :D Meestal moeten we gewoon instrumentaal voor een cijfer. Helaas laat onze docent ons niet kiezen, maar kiest een instrument voor de hele klas en één keer per periode mag je zelf iets kiezen.

    Maar dat zingen was dus echt vreselijk. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Jaa, in één van de eerste lessen. En ik mocht trouwens ook eens heel gezellig met de micro zingen gelukkig deed ik dat alleen maar er zat like een freaking stagair bij.


    Innocence.

    Nope, sterkte :'3


    I don't need words to feel those lips.

    ik ga het mezelf aan doen om te zingen op het Vrij Podium (= voor heel de school dus)
    denk daar maar is aan :P
    btw klasgenoten zijn klasgenoten die lachen je nooit uit en steunen je..de myn toch xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wij hebben dat niet eens.. x']
    EN als dat was boeit het me niet,, Ik zing zowiezo wel in de klas,, en zelfs in de pauzes.. x']
    Terwijl ik dus helemaal niet kan zingen :X Maar eigenlijk als ik dan voor de klas zou moeten staan zou ik denk i kwel stil vallen, ookal heeft iedereene me al eens hooren zingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''