HaaaiiHaaaii(cool)
Welke quizlet vinden jullie ECHT het beste!!??? En zouden jullie anderen echt aanraden?
xxies(K) Fleur en Rianne(H)
-
3 nov 2007 - 16:294 nov 2007 - 17:51
Jh kijk dat wil ik nou ook wel eens een keertje weten:)..Want vind er heel veel saai enzo., Dus mensen reageer ff:D..
Oo en niet de hele tijd jezelf zeggen want dat heeft ook niet zoveel zin:PYou tell me i'm wrong, better prove you're right..
5 nov 2007 - 12:58wat voor quizlets bedoel je? love-storys of gewoon kleine quizlets?
want van de love-storys zijn er heel veel echt zo non-realistisch... maar wel meligPink is Not just a colour. It's a Way of Life!
9 nov 2007 - 21:3312 nov 2007 - 12:53ik vind die van xLoveIsDeadx wel heel vet (al volg ik het allang eik niet meer, khb t te druk...) en er is er zo een van dat je de dochter van Angelina Jolie bent (van wie weet ik m niet meer ) en die is ook cool!!
en verder zijn er sommige wel leuk opzich, maar het verhaal is een beetje slap... waarschijnlijk hoort de mijne daarbij
nog meer??Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!
23 juli 2008 - 17:47Shadow of a Rockstar is iig zeker aan te raden van Muppy007. Aber, zelf heb ik ook een serie [hijs nog niet extreem lang] en die vind ik zelf ook wel origineel(A) Een meisje wordt erg gepest op school omdt ze daar de enige TH-fan is. De leraren denken juist dat zij degene is die anderen verrot scheldt en kiezen daarom voor de kant van de pesters, haar ouders denken juist dat ze populair is op school. Ze zou graag gwn één keer met Bill of iemand van TH praten, gwn praten meer niet. Aber, ze mag niet naar concerten van haar ouders. Dan gaan haar ouders scheiden en moet ze met haar moeder mee verhuizen naar Amerika.
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
23 juli 2008 - 18:12xLoveIsDeadx
Proudbitches
EvaGOBLIN
die vink self heel goed x3
en MOONxLOON x3
fzo x3
en als je sin hebt mag je mijne ook wel make x3 ;;
Hiphopbitch ft. Th en Dein leben ist gut mit Gustav,aber nicht mehr so lange..
We can only learn to love by loving.
23 juli 2008 - 18:22ik vind die van BILLxKxBITCH leuk
PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH
23 juli 2008 - 19:00scarletcarsn schrijft echt geniaal
It's not too late, It's never too late!
23 juli 2008 - 19:0823 juli 2008 - 19:35Scarletcarsnis heel goed en ik ben dol op die vanxLoveIsDeadx
Why don't you break my heart
23 juli 2008 - 19:3923 juli 2008 - 19:43Jh kijk dat wil ik nou ook wel eens een keertje weten:)..Want vind er heel veel saai enzo., Dus mensen reageer ff:D..
Oo en niet de hele tijd jezelf zeggen want dat heeft ook niet zoveel zin:P
Ik vind die van haar hier kei goe.
Haha. (:
x23 juli 2008 - 19:44- BarbieTrash
- VampieresS
- DamnxRose
Maar ik vind mijn gedichten ook goed,die ik zelf heb gemaakt,andere vinden ze ook goed want kijk maar naar me sterren.23 juli 2008 - 19:5923 juli 2008 - 21:36Ik ben verslaafd aan die van LOLLYFREAK
Die van I finally get over you ...
dies kei goe maat xPYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.