• Blijf af
    Blijf van me lichaam af
    Blijf waar je bent
    En kom niet dichter bij
    Of ik ga het vertellen
    Kon ik die dingen die jij allemaal doet met mij maar vertellen
    Durfde ik dat maar
    Dan was ik misschien niet elke dag bang
    Of hij zou komen of niet
    Ik durf gewoon niet meer te slapen
    Bang dat hij komt,terwijk ik lig te slapen
    Blijf af
    Blijf van me lichaam af!!


    Dit verhaal heb ik na lange tijd weer online gezet, omdat ik weer kan verder schrijven. Het verhaal gaat over Siham een 16 jarig meisje. Ze is het halfzusje van Bill & Tom. Nooit had ze gedacht dat ze een van haar broers zo erg zou gaan haten, maar op haar 11de begon de haat te groeien voor Tom. Tom, die zijn handen niet van zijn kleine zusje af kan houden.

    Met een gil word ik zwetend wakker. De laatste tijd gebeurt het weer, steeds vaker die nachtmerries. Ik sla mijn dekbed open en loop naar de badkamer, waar ik mijn gezicht even nat spetter en mijn nek droogveeg. Ik kijk eens in de spiegel, langzaam leg ik mijn hand op mijn wang. Ik kijk beter, die bruine ogen dat blonde haar. Een klein neusje grote ogen.
    -Tom?Blijf van me af Deel 1


    Ik zie hem grijnzen, ik zou die zelfvoldane grijns van zijn bek willen slaan niet zacht nee hard hij moet het voelen. Maar dit zijn gedachtes, na dit, dit briefje durf ik hem niet weer te slaan.
    -Tom?Blijf van me af deel 9


    Ik voel hoe ik word opgetild en op een brancard terecht kom, ik voel vanalles aan me. Eigenlijk flip ik hem diep vanbinnen, ik weet niet of een man of een vrouw aan me zit. Ik kan handen gewoon niet verdragen, niet van mannen in ieder geval, behalve die van Bill en mijn vader.
    -Tom?Blijf van me af! Deel 20


    Nieuwsgierig, maak hem dan.

    [url] http://www.quizlet.nl/serie/20493/tom-blijf-van-me-af/[/url]

    -©Alizee Deathwish.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    omg!
    eindelijk :Y)


    -

    Ik ben nou bezg met deel 42,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    yeah ^^
    ik zal me aboneren ofzoiets ^^


    -

    Oke, tnhku<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Paha ik heb het niet op Th verhalen, maar ik zal eens kijken n_n


    PoisonTrash on camera

    dankje<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.