• Je op festivals zoals GroezRock, Graspop etc kan aangerand worden Ô_ô Want Lycaon, iemand hier op Quizlet zei dat tegen mij maar ik geloof hem niet echt xd'
    <3

    onzin, alleen als je slutty bent

    Dat kan altijd hoor. Als ze teveel op hebben. Ik zou maar opassen moest ik jou zijn.


    c'est mon lamour pour toi.

    Jaa, maar meestal ben je in de buurt van vrienden, dus de kans is miniem.


    -

    Jaa, maar meestal ben je in de buurt van vrienden, dus de kans is miniem.

    Er is altijd kans op aangerand te worden schat.


    Life is hard and then we die

    Ik lig op de loer, mijn kind ! (nerd)


    PoisonTrash on camera

    aangerand ? *voeltzichdom*


    ' niks is wat het zijn moet '

    waarom zou dt neit kunne?o_O je wordt meegesleurd ergens en wordt van de weide getrokkn en daar wordt je verkracht
    tgnwoordig verkrachten ze je overal o_O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    waarom zou dt neit kunne?o_O je wordt meegesleurd ergens en wordt van de weide getrokkn en daar wordt je verkracht
    tgnwoordig verkrachten ze je overal o_O
    Xx


    hllow.
    welk dom kind gaat nou alleen naar een festival. Je moet er gewoon voor zorgen dat je in de buurt bent van vrienden. Nooit alleen lopen dus.


    -

    Alles kan, meid. Waarom denk je dat ouders zo ongerust zijn als je ergens heen gaat.

    aangerand ? *voeltzichdom*
    Dat je word aangeraakt op plekken waar je dat niet wilt, en diegene niet ophoud daarmee wat je ook zegt.


    Life is hard and then we die

    Overal kan dat. Laatst bij Feuerengel probeerde er ook eentje naar m'n kont te grijpen. Maar het schijnt zo dat het minder op festivals gebeurt dan in disco's. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen though...


    No growth of the heart is ever a waste

    aangerand ? *voeltzichdom*


    Euh... aangeraakt op plekken die je niet wilt dat mensen die je niet kent die aanraken? Als je zegt; Stop daarmee, stop ie juist niet?

    (...)

    hllow.
    welk dom kind gaat nou alleen naar een festival. Je moet er gewoon voor zorgen dat je in de buurt bent van vrienden. Nooit alleen lopen dus.

    ja I know dat doe ik ook steeds als ik naar een festival ga hoor
    maar als je alleen loopt heb je toch die kans zeker o_O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    ja I know dat doe ik ook steeds als ik naar een festival ga hoor
    maar als je alleen loopt heb je toch die kans zeker o_O



    Ja, dan wel.


    -