• Veel mensen hiero zijn verliefd en sommigen daarvan openen een topic 'is hij verliefd of niet?' en dan zitten ze alle positieve dingen op te noemen dat hij doet, en dát vind ik cliché. Niemand/niets is perfect.
    - hij kijkt veel naar mij
    - hij is altijd in mijn buurt
    - hij heeft mooie ogen
    - ...
    niemand zegt een minpunt zoals 'hij kijkt veel, maar onderneemt niets', snappen jullie wat ik bedoel? ^^


    -

    ik snap het mr goe als iemand dr iets over wilt zegge moe die dat gewoon doen


    love is dead and dead is love

    Ik snap wat je bedoelt, en je hebt gelijk. (:

    zo heb ik bijvoorbeeld een vriendin en zij heeft een "affaire" zoals ze het zelf noemt met een jongen. hij heeft een vriendin, en wil haar niet opgeven voor mijn vriendin en dat zei hij ook duidelijk. maar ondertussen wil hij gewoon wèl verder flikflooien met die vriendin van me. dàt is pas blind. op zo'n manier bedoel ik het. :')



    Jaa, daar heb je gelijk. Maar ik was dus over een crush bezig die je niet heel goed kent en waar je enkel de positieve kantjes van opnoemt, om toch maar te horen dat hij je ziet zitten, terwijl je soms maar al te goed weet van niet.


    -

    (...)


    Jaa, daar heb je gelijk. Maar ik was dus over een crush bezig die je niet heel goed kent.

    woeps. dan begreep ik het verkeerd. :') excusez-moi. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    woeps. dan begreep ik het verkeerd. :') excusez-moi. :')


    ik heb mijn tekstje aangepast^^


    -

    (...)

    ik heb mijn tekstje aangepast^^

    haha oké, nou is vast niemand meer zo dom om het verkeerd te begrijpen. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik erger me zoieso aan zulke topics, hoe moeten wij nou weten of diegene je leuk vind of niet. We kunnen niet in zijn hoofd kijken?


    -

    Hmm, en nu is iedereen het hier mee eens enzo terwijl, als ze zelf verliefd zouden zijn en er een topic over zouden maken ze precíes het zelfde zouden doen als die andere..
    Sorry but, ik kan je niet met zekerheid meegeven dat ik het er mee eens ben.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hmm, en nu is iedereen het hier mee eens enzo terwijl, als ze zelf verliefd zouden zijn en er een topic over zouden maken ze precíes het zelfde zouden doen als die andere..
    Sorry but, ik kan je niet met zekerheid meegeven dat ik het er mee eens ben.



    ik heb ook al zo'n topic geopend hoor, alleen was het niet om te vragen of hij mij ziet zitten, maar gewoon om het mee te delen(;
    nu pas vind ik het cliché, geen idee waarom.


    -

    Ik erger me zoieso aan zulke topics, hoe moeten wij nou weten of diegene je leuk vind of niet. We kunnen niet in zijn hoofd kijken?


    dat vraag ik telkens af als ik zo'n topic lees.


    -

    Hmm, en nu is iedereen het hier mee eens enzo terwijl, als ze zelf verliefd zouden zijn en er een topic over zouden maken ze precíes het zelfde zouden doen als die andere..
    Sorry but, ik kan je niet met zekerheid meegeven dat ik het er mee eens ben.

    je weet eigenlijk maar nooit wat je zou doen in zo'n situatie.. misschien willen diegene gewoon een beetje zekerheid hebben van buitenstaanders. die bekijken het meestal toch vanaf een andere kant. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ach. Als je verliefd bent in het begin zie je het niet. Ja, hij kijkt. En daar ben je dan al blij mee. Tot je maanden van hem zot loopt en hij alleen blijft kijken en niets onderneemt; Na een tijdje twijfel je sowieso...
    En, dit is toch normaal dat mensen zo reageren als ze verliefd zijn. Als je er niets van moet weten ga je er ook niet naar kijken.., Simpel.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ach. Als je verliefd bent in het begin zie je het niet. Ja, hij kijkt. En daar ben je dan al blij mee. Tot je maanden van hem zot loopt en hij alleen blijft kijken en niets onderneemt; Na een tijdje twijfel je sowieso...
    En, dit is toch normaal dat mensen zo reageren als ze verliefd zijn. Als je er niets van moet weten ga je er ook niet naar kijken.., Simpel.


    heb je ergens gelezen dat ik er niet van moet hebben? ><.


    -