• Ik denk dat hierover wel tig aantal topics over zijn en zo niet, Dan ben ik lekker het eerst XD. Okee back to the story, ik zelf vind het nogal iritant dat je je mening niet kunt uiten over bepaalde bands. Stel je vind Tokio Hotel Helemaal niets en dat zeg je dan, nou 9 van de 10 keer krijg je of een grote bek terug of zoveel commentaar van Fans hiero, I mean het is toch jou mening wat je mag uiten Of nie?, like NL is een vrijland waar je je mening mag uiten dus wrm niet over Tokio Hotel, JB of whatever voor band.

    Beantwoord dit maar, maar wel normaal zonder aggresie en commentaar op dit.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Neeh okee, maar dan hebben ze nog nooit gehoort van niets van aantrekken of what ever. Like je kunt het ook negeren


    als je, je al van honderden dingen niets moet aantrekken, kan zoiets al tot ergenis leiden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    HmmHmm je hebt gelijk. Ik vind zo'n soort mensen echt like kut? I don't know, ik denk dat ik hier nog never nooit heb gezegd dat de ene band suckte odmat de andere beter was. Voor zover ik weet toch. Maar ach: Zoals Máriko al zei: Het stikt hier van de TH-fans en hùn moeten áltijd gelijk hebben want TH is oh zo heilig. En als jij er iets verkeerd over zegt; Owhee! Pas dan maar goed op, we geven je wel een lap op je kop >,< Maar als wij dan een band goed vinden, wij normale peopz, en die band vind TH niet goed ofsoo pas dan maar op je krijg kwade TH-fans op je af! Maar dat terzijde. Je hebt gelijk.

    yup, maar sommige schelden bands dan ook echt uit hea?
    kijk dan snap ik het wel..
    maar ik vind dat je zowiezo alles van 2 kanten komt..
    ik bedoel ik houd ook niet zo van TH, maar ik haat ze niet fzo..


    Als nog, Fans van TH or what ever voor bands kunnen zich ook inhouden om terug te gaan schelden, like het is wel leuk om voor die band op te komen maar wat bereik je ermee, aleen maar ruzie XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    euhm, oké, dat is ook weer waar. n_n, maar dan nog, je kan ze er op zen minst op wijzen ofzo dat het niet hoeft om het zo te zeggen ofzo...

    Agree. Je hebt het recht om ze daar op te wijzen. Maar doe dat dan wel netjes.


    Bored.

    HmmHmm je hebt gelijk. Ik vind zo'n soort mensen echt like kut? I don't know, ik denk dat ik hier nog never nooit heb gezegd dat de ene band suckte odmat de andere beter was. Voor zover ik weet toch. Maar ach: Zoals Máriko al zei: Het stikt hier van de TH-fans en hùn moeten áltijd gelijk hebben want TH is oh zo heilig. En als jij er iets verkeerd over zegt; Owhee! Pas dan maar goed op, we geven je wel een lap op je kop >,< Maar als wij dan een band goed vinden, wij normale peopz, en die band vind TH niet goed ofsoo pas dan maar op je krijg kwade TH-fans op je af! Maar dat terzijde. Je hebt gelijk.


    Niet iedere fan is zo hoor, weet je, TH-fans zijn ook maar normale mensen die enkel de muziek van TH goed vinden, als ze daardoor al niet normaal zijn ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het komt van twee kanten. De fans doen afstandelijk tegen de users die geen fan van die bepaalde band zijn, maar degenen die geen fan zijn vinden het vaak ook leuk de fans op stang te jagen met haatreacties.

    Je mag je mening best uiten maar op een normale manier. Ik vind dat mensen elkaars mening moeten respecteren maar dat is hier te veel gevraagd.

    x


    Jhaa maar ohwee als je je mening uit over TH en die is niet zo zoals de TH-fans het willen. Ga maar alvast een bunker bouwen :Y)

    (...)
    Agree. Je hebt het recht om ze daar op te wijzen. Maar doe dat dan wel netjes.


    Ja, oké, je moet die persoon dan ook niet gaan uitschelden voor al het vuil van de straat want dat haalt ook geen steek uit, je kent die persoon hoogstwaarschijnlijk niet eens..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Niet iedere fan is zo hoor, weet je, TH-fans zijn ook maar normale mensen die enkel de muziek van TH goed vinden, als ze daardoor al niet normaal zijn ><


    Maar we hebben het nu over de fans die wel zo zijn XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Niet iedere fan is zo hoor, weet je, TH-fans zijn ook maar normale mensen die enkel de muziek van TH goed vinden, als ze daardoor al niet normaal zijn ><


    Ik zeg toch ook niet alle fans ^^ Ik heb het over het grootste deel (: Maar ik ben nogal slecht in dat soort dingen uit te leggen dus neem het vooral niet persoonlijk op.

    Het komt van twee kanten. De fans doen afstandelijk tegen de users die geen fan van die bepaalde band zijn, maar degenen die geen van zijn vinden het vaak ook leuk de fans op stang te jagen met haatreacties.


    Ja, dat is waar, ik ben nu wel fan van TH, maar ik ga like, met best veel mensen om die niet fan zijn enzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja, oké, je moet die persoon dan ook niet gaan uitschelden voor al het vuil van de straat want dat haalt ook geen steek uit, je kent die persoon hoogstwaarschijnlijk niet eens..

    Hallelujah! Iemand die snapt wat ik bedoel. Met schelden maar je dingen vaak alleen maar erger.


    Bored.

    (...)

    Jhaa maar ohwee als je je mening uit over TH en die is niet zo zoals de TH-fans het willen. Ga maar alvast een bunker bouwen :Y)
    Ja, inderdaad. Ik vind Tokio Hotel namelijk niet echt leuk. Maar als ik dat zou zeggen dan tsjaa.


    Love is more than just 4 characters.

    (...)

    Ik zeg toch ook niet alle fans ^^ Ik heb het over het grootste deel (: Maar ik ben nogal slecht in dat soort dingen uit te leggen dus neem het vooral niet persoonlijk op.


    Eigenlijk, vatte ik het niet echt persoonlijk op 'cause, ik weet dat ik niet zo ben, maar oké, je hebt wel gelijk, de meeste fans hier zijn wel zo, ze gaan andere uitschelden omdat ze TH niet moeten. Maar ze zouden evengoed vriendelijk kunnen zijn, en indeed, ik kan zulke dingen ook niet zeggen om het te laten overkomen als ik bedoel ofzo><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Agree. Je hebt het recht om ze daar op te wijzen. Maar doe dat dan wel netjes.
    Je hebt gelijk. De meeste doen dat dan net niet! Maar schelden maakt de situatie niet beter en maakt het alleen maar erger. Maar aangezien iedereen zijn mening uiten hier zo bealngrijk vind moeten ze dat op een normale manier brengen.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Quotes.)


    Love is more than just 4 characters.