• Wat zou je doen als je hoort dat de wereld morgen vergaat?

Hey love.

Ik zou gewoon draaie met m'n ogen en zeggen: Wééral zo'n nepbericht xd'
    No joke. Ik zou meer iets hebben van; Iedereen gaat dood, waarom dan nu niet? Ma ach, dat is nog zo'n triljoen jaar verwijderd dusjh ^^

Met iedereen ruzie maken en alles doen wat ik nooit mocht doen. Piercings zetten, tattoo's, haren verven, dingen stelen in winkels, iedereen uitschelden en al die andere dingen : ).

I recycle my thoughts.

Met iedereen ruzie maken en alles doen wat ik nooit mocht doen. Piercings zetten, tattoo's, haren verven, dingen stelen in winkels, iedereen uitschelden en al die andere dingen : ).

dat is dan hard, als het dan niet waar blijkt te zijn :]

Hey love.

Genieten van het leven en doen wat ik wil. Nog één keer genieten voor ik sterf.

-

(...)
    dat is dan hard, als het dan niet waar blijkt te zijn :]

Boooooooooooooeiend ik leef maar 1 keer :')

I recycle my thoughts.

de jongen waarop ik ben zeggen dat ik hem leuk vind...
    een optreden geven en nog 1 keer hartstikke stoned worden want dat was grappig :')

dream, dare, fly!

Eigenlijk.. zou ik dan een boot maken die ook kan vliegen; ook gevuld met állemaal eten spullen en kleren. ik neem al mijn vriendjes en familie mee (ook wat belangrijke people) boeken... ohja, ook alle peepsjes van q tuurlijk :] en, dan naar pluto gaan.(doeg)

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

hoop dat het in een dag past xD
    Ik zou:
    gaan duiken ergens heel ver weg met een mooie zee. Zorgen dat er een racket klaarstaat waarin ik alle mensen die ik mee wil nemen mee kan nemen naar de maan en voor ruimtepakken en zuurstof zorgen xD. Ik zou een superleuke jongen zoenen -als ik een blauwtje loop zie ik hem toch nooit meer (A) Ik zou gaan waterskieen. Ik zou mijn kamer verven. Ik zou parachute gaan springen en terwijl ik dat doe gigantisch vals zingen. Ik zou alle mensen die ik echt niet mag even goed de waarheid zeggen. Ik zou.... naar kruibeke gaan (don't ask) Ik zou alles en iedereen die ik mee wil nemen inpakken -including paarden, hond en gitaar etc. ik zou alle geweldige geuren in een doosje stoppen. Ik zou bomen meenemen naar de maan :P. ik zou heel veel snoep en eten en drinken inslaan. Ik zou delta vliegen -wil altijd al als een vogel door de lucht kunnen vliegen (ook al heb ik hoogtevrees) IK zou echt super geweldige kleren kopen en die dan ook aandoen en zo de hele dag rondlopen -no matter what people think of me en hoe kwaad mijn ouders worden. Ik zou een gigantisch groot feest geven. Ik zou mijn beugel eruit laten halen xD. Ik zou naar alle mooie plekjes van de wereld die k nog wil zien vliegen met een helicopter.. Ik zou...... al mijn favoriete films, boeken etc inpakken. Ik zou zorgen dat ik nooit meer aardappels moet eten. Ik zou superveel bands ontmoeten die ik ooit nog wil ontmoeten (allemaal opschrijven is te veel :P) Ik zou me doodirriteren omdat de laatste dag dat ik leef de enige dag is dat ik er een beetje fatsoenlijk uit zag... nja en nog veel meer dus ik denk niet dat dat in een dag past

rawr! I'm a pirate

Eigenlijk.. zou ik dan een boot maken die ook kan vliegen; ook gevuld met állemaal eten spullen en kleren. ik neem al mijn vriendjes en familie mee (ook wat belangrijke people) boeken... ohja, ook alle peepsjes van q tuurlijk :] en, dan naar pluto gaan.(doeg)

de ark van Noukelplopx3

rawr! I'm a pirate

Ik zou leven zoals ik nog nooit geleefd heb.

en mijn crush knuffelen/zoenen ookal vind hij mij niet leuk(puh)

Hey love.

De dag doorbrengen met de persoon van wie ik hou. Als zij dat wilt, tenminste. ><

" I'm not your boyfriend, baby. "

Zelfmoord plegen?

No growth of the heart is ever a waste

Aardappels poffen

Eten, zo veel mogelijk. :Y)

Zou ik ook doen :')

Listen to what we're not saying..

me helemaal volvreten. :Y) gewoon zoveel chips en koekjes als ik kan vinden. wie geeft er nou nog om z'n lijn als ie morgen dood gaat? :Y)

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.