• Hallowaa mensieess..
    9 Juni word ik eindelijk 16 jaar. Wat ga ik doen? scooter examen XD..maar goed..ik heb dan het geld voor scooter nog niet want ik moet ALLES zelf betalen..maar goed..mijn vraag.

    Ik zie nu al een leuke scooter,,zullen ze die denk je na de zomervakantie nog hebben?

    xx

    twijfelgeval.
    ik ga dat btw niet doen, ik ben bang dat ik me te pletter val als ik ga scooteren. (x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    twijfelgeval.
    ik ga dat btw niet doen, ik ben bang dat ik me te pletter val als ik ga scooteren. (x

    Ik wel,maar ik heb er ook een reden voor, het liefst wil ik een gele kenteken,maar ik mag dat niet van mijn ouders en moet een blauwe want:
    1: ik moet dan omrijden omdat ik op de weg moet met gele kenteken,
    2: die mensen hier zijn snel agressief als er een scooter op de weg rijd en rijd je dus eerder aan.
    3: auto's halen je hier in met een klein stukje verschil, 1 keer aanraken en je ligt al..
    daarom mag ik geen gele kenteken:( maar die gaan zo lekker snel.

    Ik weet niet x)
    Mijn zus heeft sinds vrijdag een Sym Fiddle 2 of zo x) Knalrood en vet mooi (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    O:
    Ehm, ik denk dat ze er dan al niet meer zijn. :$

    Maar dan zijn er vast weer nieuwe? :'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    O:
    Ehm, ik denk dat ze er dan al niet meer zijn. :$

    Maar dan zijn er vast weer nieuwe? :'D


    Ja das waar, en ook wel hele mooie!! ik vind een zip ofzo heel mooi!! maarja,,ook andere merken,,
    Bedankt!!

    ik zou ut niet doen.. binnenkort gaat ut in dat je mag autolessen op je 17e.. zonde van je geld als je n scooter koopt.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ja. Mss je kan alleen maar hopen vn wel. x'3


    A. ikmisje.

    ik zou ut niet doen.. binnenkort gaat ut in dat je mag autolessen op je 17e.. zonde van je geld als je n scooter koopt.

    lieve sgat!! dan heb je er nog niks aan want weet je,,je mag dan rijden met een begeleiding die 10 jaar ervaring heeft,,wat heb je er dan nog aan? je kan niet naar school rijden of wat...

    ik zou ut niet doen.. binnenkort gaat ut in dat je mag autolessen op je 17e.. zonde van je geld als je n scooter koopt.

    Inderdaad. En dan heb je je rijbewijs op je achttiende en kan je rijden naar waar je wilt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    lieve sgat!! dan heb je er nog niks aan want weet je,,je mag dan rijden met een begeleiding die 10 jaar ervaring heeft,,wat heb je er dan nog aan? je kan niet naar school rijden of wat...


    Dan heb je hem iig zoiezo al. Mijn moeder wil heus wel steeds met me meerijden (A) Ik ga liever voor auto op mn 17e dan nu voor scooter.


    -

    (...)
    Inderdaad. En dan heb je je rijbewijs op je achttiende en kan je rijden naar waar je wilt.


    Ja maar nog, ik heb er een reden voor waarom ik een scooter wil,,en iedereen zegt: ja dat zou ik oo kgedaan hebben..

    Want ik heb dus iets aan mijn knieen..mijn spierne in mij nbovn been zijn te kort en met buigen van mijn knieen gaan ze eraan trekken,dat doet mega veel pijn..dus ik kan dit allemaal niet meer doen:
    - Te lang fietsen (altijd tegenwind) en ik fiets veel.
    - Rennen.
    - Meeste sporten.
    - lang blijvne lopen.
    - Te lang met mijn knieen gebogen zitten.
    enz..

    (...)

    Dan heb je hem iig zoiezo al. Mijn moeder wil heus wel steeds met me meerijden (A) Ik ga liever voor auto op mn 17e dan nu voor scooter.


    maar ik krijg rijbewijs en examen van mijn ouders he van auto..dus daar hoef ik niet voor te sparen.

    (...)

    Ja maar nog, ik heb er een reden voor waarom ik een scooter wil,,en iedereen zegt: ja dat zou ik oo kgedaan hebben..

    Want ik heb dus iets aan mijn knieen..mijn spierne in mij nbovn been zijn te kort en met buigen van mijn knieen gaan ze eraan trekken,dat doet mega veel pijn..dus ik kan dit allemaal niet meer doen:
    - Te lang fietsen (altijd tegenwind) en ik fiets veel.
    - Rennen.
    - Meeste sporten.
    - lang blijvne lopen.
    - Te lang met mijn knieen gebogen zitten.
    enz..

    Dat wist ik natuurlijk niet.
    Maar in dat geval zou ik ook voor een scooter gaan^^.
    Hopen dat ie mooie er dan nog is^^ .


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Dat wist ik natuurlijk niet.
    Maar in dat geval zou ik ook voor een scooter gaan^^.
    Hopen dat ie mooie er dan nog is^^ .


    ja sorry, had ik moeten vertellen..
    En anders zullen er vast en zeker nog wel mooiere zijn rond dit tijd...zolang ik maar scooter heb in mijn kleur en smaak(A)