• Hey,
    Ik wil effe wat kwijt,
    Ik had dus nooit vriendinnen behalven aan de andere kant van het land.
    Dit jaar hoorde ik bij een groepje,
    Sahra, Iris, Valerie, Joke, (Marthe)
    En aangezien ik word doodgepest, heb ik nja nogal vaak zm... geprobeert, en Iris en Saar (Sahra) hielpe me altijd, ...
    Idd "HIELPE"
    Nu ik stuurde een sms om te vragen aan een vriendin of ze nog tja (ze neemt dus soms drugs om terug op gewicht te komen) of ze nog drugs had (ik bedoelde of ze het nog nam).
    MAAR ik verstuurde het per ongeluk naar Saar want tja die staan allebei bij meest verzonde berichten.
    Ze ondervraagde me constant, nu negerde ze me op school, ze schelden me zelfs uit, ik was dus FAKE getrouwd met Saar en nu zijn we "gescheiden".
    Die Valerie zit bij een van mijn grootste haters in de klas, maar tja zij is de enige die me niet negeert.
    Ze zei dat de rest bang was van mij, enzo...
    Nu denk ik dus écht bij mezelf dat ze altijd fake deden.
    Nu zijn ze net als m'n haters bijna zo erg als die keer dat ik naar de politie moest gaan voor doodsbedreigingen.
    Ze maken me dus écht écht écht kapot.
    Op school binne kort weet ik niet wat te doen, alleen staan en inelkaar geslagen worden of me "VRIENDINNE" als een dood geslage chihuahua volgen.
    Ik heb ze al zo vaak uitgelegt wat ik bedoelde okay ik heb adhd dus neem elke dag relatine voor de normale mens "speed" en tja oké ik deed soms wel hyper actief maar ik drink red bull.
    Nu zou ik ze zelfs kunnen vermoorden okay dat niet alhoewel.
    ZE weten dat m'n leven k*t is en verpesten het extra voor me...
    Wow waarschijnlijk is deze trashy shit lang maar ik veronderstel (= ik gebruik een moeilijk woord :O) dat ik het meeste heb gezegt.

    ...