• Heej, ik heb twee vraagjes voor jullie =) Wat hebben jullie eigenlijk liever bij een verhaal? Een echte happy-ending of juist niet? Dus dat het slecht/ minder goed afloopt. Niet zo helemaal blij dus.

    De tweede vraag: liever een open einde of iets helemaal afgerond?

    What do you think?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Geen idee, k begin gewoon aan iets, maakt niet echt uit hoe het afloopt, als het mij maar kan boeien.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Uh,

    Als het maar Creatief is

    xox


    I'm locked away inside this grave

    als ik heel eerlijk ben een minder goed eide....maar ligt ook wel aan de schrijver...bij sommige is een happy end gewwon leuker..;)
    xx

    Ik hou van Open eindes x_x maar het suckt dan wel weer dat het vervolg er bijv. dan weer niet is en tegen de tijd dat dat er is ik het einde alweer vergeten ben

    en het beoit me nooit hoe het afloopt eigenlijk xD


    We can only learn to love by loving.

    ligt ook aan de verhaal lijn he;)

    Voor mij maakt het niet uit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    allemaal gelijk (:


    Keep on smiling

    Een open einde ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik heb liever iets helemaal afgerond, tenzij er een vervolg opkomt die er snel is (: En met open eind dan iets wat niet zo leuk is aan het eind :p


    -

    t liefst een open eind.
    en dan dat er iets minder leuks gebeurt. ^^

    Iets dat helemaal afgerond is, want ik krijg kriebels van open einden. Dan ga ik vanálles verzinnen en wil ik een vervolg en daar kan ik zó niet tegen. o_o
    en ik moet echt voor een happy end gaan. n_n ik vind slecht aflopende verhalen zo niet leuk! dan ga ik juist weer bedenken hoe het juist wél had moeten lopen! ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.