• Is het ego om je eigen verhaal leuk en origineel te vinden? ô.o of vinden jullie dat gewoon kunnen? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee.
    Wél om daar heel erg mee te koop te lopen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ofcourse kan dat.
    Ik heb dat ook, met mijn verhaal. Ik heb het nog nooit ergens anders gelezen. Zelf niet in een boek. (:

    Ik vind het gwn kunnen, want als je dat niet vind vind je het dus ook niet goed genoeg om te schrijven. Of zie ik dat verkeerd?


    -

    Ik vind mijn verhalen op mijn ander acount heel koelio, dus dat is wel normaal. :Y)


    Hello, I'm Henry.

    Als je het niet leuk vind zou ik het indergeval niet online zetten, dus iedereen heeft ego bij zijn verhaal :P


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Nee.
    Wél om daar heel erg mee te koop te lopen.

    True.


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Ik vind het gwn kunnen, want als je dat niet vind vind je het dus ook niet goed genoeg om te schrijven. Of zie ik dat verkeerd?

    ja, misschien wel.. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, alleen om er mee te koop te lopen (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat dat goed kan. Je moet iets wel leuk vinden om eraan te schrijven, toch? Anders wordt het niks ><


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind dat dat goed kan. Je moet iets wel leuk vinden om eraan te schrijven, toch? Anders wordt het niks ><

    jep, dat is waar, anders raak je de zin om te schrijven binnen no time kwijt. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    tuurlijk kan dat, ik vind mijn verhaal op mn andere account ook geweldig (A)


    -

    Tuurlijk kan dat, ik heb dat namelijk ook^^


    The soul needs autumn.

    Dat kan.

    (...)
    jep, dat is waar, anders raak je de zin om te schrijven binnen no time kwijt. (:


    Inderdaad (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nee. Maar overdrijven kan altijd :']


    No growth of the heart is ever a waste