• Ik heb soms van die dagen, en dan heb ik dus zin in ruzie. I know it looks weird, maar toch heb ik dan een aandrang om ruzie met iemand te maken.

En ik ben denk ik de enigste?

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Ik had het vroeger, maar nu niet meer! en trouwens, somige mensen durven niet met me te vechten,,(A)

i know i am cuttie^^

Some angels have no wings.

Dat hadk donderdag avond nog, met mn stalker.. Eerst stuurde ik mn vriend op m af, entoen zei mn stalker dus tegen m dat die lelijk was, nah entoen werdk boos en zocht ik ruzie met m =x

I don't need words to feel those lips.

neuh, nooit gehad. ruzie maken is niet echt mijn ding I guess. ik ben meer iemand die iedereen te vriend probeert te houden. ^-^

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Dat hadk donderdag avond nog, met mn stalker.. Eerst stuurde ik mn vriend op m af, entoen zei mn stalker dus tegen m dat die lelijk was, nah entoen werdk boos en zocht ik ruzie met m =x

dat vind ik anders weetje. ^-^ daar zit een goede reden achter.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Nee, heb ik nooit. Ruzie maken zonder reden vind ik tamelijk nutteloos en je kan er veel door verliezen. [/Heeft ervaring met mensen die het wel deden.]

" I'm not your boyfriend, baby. "

Ik heb dat nooit. Ik hou niet van ruzie en ruzie maken vind ik niet leuk.

hier zit er nog 1 (A)

dream, dare, fly!

Ik HAAT ruzie.

Life is hard and then we die

Ik denk dat iedereen wel eens zin heeft in ruzie, ik dus ook.
    Meestal zijn het dan flutruzies en heb ik snel spijt.

Shakin' their ass like they just don't care.

Ik ook, maar je wilt nooit ruzie-en met mij. gemeen kind. o:

Ik heb dat als ik niet kan lachen die dag, dan maak ik ruzie en kan ik weer lachen (:

Keep on smiling

Ja, heb ik echt ook wel eens.
    Dan heb ik echt zin in een discussie met iemand die ik haat ofzo^^
    En ik laat me zowieso niet doen, hoor (:

Dat heb ik inderdaad ook weleens. Best lollig, eigenlijk.
    Op een schooldag, een keer op Donderdag volgens mij had volgens mij de helft van mijn klas dat gevoel. Ikzelf ook. We liepen te schreeuwen tegen onze leraar. Nu is er een vervanger voor hem. Hij kan ons niet aan en we hebben altijd ruzie met hem.

Can I crash into your life?

Ik heb vaak genoeg ruzie dus ik ben blij als ik eens een uurtje geen ruzie heb x]

As they croak, i see myself in the pistol smoke.

Dat heb ik echt vaak.TE vaak
    dan heb ik echt veel zin in vechten en dan niet gewoon wat schoppen uitdelen,maar ECHT vechten

Ik word weleens bang voor mezelf:S