• voor 2 dingen;
    1: je mening over mijn nieuwe idee

    Hope haar leven stort in wanneer haar moeder komt te overlijden bij een auto ongeluk. Ze wil niet meer leven. Ze wil niet meer bestaan. Maar als ze haar vader op een avond straalbezopen met een vreemde vrouw op de bank aantreft, kan ze het niet. Hope weet nu dat ze er moet zijn voor haar vader. Omdat haar vader verslaafd raakt aan de drank, behandeld hij Hope niet altijd als een dochter, maar meer als een sloofje. Langzaam raakt hun geld op. Hope is ten einde raad. Ze belt een afkick kliniek en haar vader wordt meteen opgenomen. Hope is alleen. Het huis is zowal leeg want haar vader had alle waardevolle spullen verpast voor drank. Ze had ook haar vrienden laten stikken om meer tijd voor haar vader te schikken. Als ze een dag aan het werk is, komt er een jongen naar haar toe. Hij beweerd haar broer te zijn. Hope geloofd er niks van, en gaat er niet op in. Naderhand begint ze toch te twijfelen, de jongen leek toch echt wel wat op haar! Ze gaat hem op zoeken. Ze blijken inderdaad broer en zus te zijn. Zullen ze elkaar door deze moeilijke tijden heen slaan?

    2: een titel ervoor xP
    xóx<3


    when words fail, music speaks.

    Leuk idee en geen idee XD


    Life is hard and then we die

    Leuk en origineel idee.
    Titels verzinnen kan ik niet xd
    xx.

    okee dankjullie wel ^^


    when words fail, music speaks.

    leuk idee =D
    en titeel weet ik niet :']
    ik zou een kort en krachtige doen.
    misschien kan je iets uit het verhaal bedenken, iets wat die broer en zus gemeen hebben bijvoorbeeld, een woord, als titel gebruiken ;-]


    Mew <3

    ehm.. de zelfde vader ? xP
    ik weet het echt niet ;o


    when words fail, music speaks.

    1:Leuk idee x]
    2: Misschien: All that it takes, is to give yourself to someone... I gave myself to my mothers death, from then on... I died on..
    Ja, die staat in één van m`n verhalen x]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    de titel is geworden; Verdriet.
    met dank aan Barbara <3


    when words fail, music speaks.