Whoe! Dat wil ik niet. x)
Is ie er trouwens weer, hij was net weg. x)
Maar, we zien vanavond wel, en dan kijken we wel wie er wint. Op zich zijn ze allebei sterk, en Turkije heeft tot nu toe echt idioot veel geluk gehad. Die laatste minuut is de spannendste. x)
Maar, we zien vanavond wel, en dan kijken we wel wie er wint. Op zich zijn ze allebei sterk, en Turkije heeft tot nu toe echt idioot veel geluk gehad. Die laatste minuut is de spannendste. x)
Niemand weet hoe Turkije echt speelt.Ze kennen hun tacktieken niet zeg maar:P Omdat ze steeds veel geluk hebben , en ze steeds op het laatste moment met verassingen aankomen
Laat die Duitser maar scoren, 1-0 tot de laatste minuten want dan worden m'n Turkies weer boos En dan zyn ze het leukst
Niemand weet hoe Turkije echt speelt.Ze kennen hun tacktieken niet zeg maar:P Omdat ze steeds veel geluk hebben , en ze steeds op het laatste moment met verassingen aankomen
Idd, me ma indt dat ze rommelig spelen omdat ze geen echte tactieken hebben maar dat ze wel veel doorzettings vermogen hebben en dat hebben de Hollanders niet
Whoe!
Nederland heeft wel doorzettingsvermogen, kijk naar spelers als Kuyt en Boulahrouz. Die blijven écht wel staan heur, die gaan door tot het einde. ^^ x)
Maar de laatste wedstrijd lieten ze dat niet zien...