• Vragen of dat je een nieuwe serie moet maken of niet? Je weet toch dat ze wel gaan zeggen van doen! omdat ze je niet wille kwetsen of omdat je het lef niet hebt te zeggen dat het idee stom is xd' Daarom zeg ik altijd rechtuit wat mijn mening is en vraag ik jullie dat ook te doen. Voor jezelf en voor de oprichter van het 'idee'. en die user die het heeft verzonnen moet ook wel niet stom gaan doen als iemand haar idee niet leuk vind. Are we clear?


    PoisonTrash on camera

    Agree ^^


    --

    jah,... ma int egt kan k ook totaal niet tege mensen die heel blij gaan doen vn: OHH:O lieve sgat! die nieuwe schoenen(of tas/vest/broek weet ikeelxD) van je zijn zo geweldig:O en dan een te extreeme knuffel e slijm slijm kwijl kwijl. en dat ze dan naar iemand anders gaan nn zegge dat die sgoene die je hebt supper lelijk zijn.

    dus k bn ht helemaal met je eens

    Agree


    We can only learn to love by loving.

    indeed^^


    I am an idiot, I move.

    Je hebt gelijk.
    maar als je dan zegt 'ik vind het niet goed' durft de topicopener wel eens te zeggen 'ik heb jou mening niet gevraagd, klep toe dus.' terwijl ze je mening dus wel vroeg ><.
    En vriendinnetjes zeggen maar al te graag dat het een goed idee is, ook al is het slecht.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Als ik het een goed idee vindt dan antwoord ik er ook op. En als ik het geen goed idee vint , andtwoord ik gwn niet op het topic. (;


    A. ikmisje.

    helemaal mee eens^^

    Waha daar heb je gelijk in. Als ze naar mijn mening vragen in een topic over een Quiz en ik vind het bijvoorbeeld echt standaard ect. dan zeg ik dat ook. En dan beginnen die mensen boos te worden en krijg ik pb's van: Houd je kutreacties voor jezel! En dan antwoord ik gewoon van: Jij heb om een mening gevraagd, ik geef ze je; Ik vind je verhaal standaard n_n
    Ze moeten niet gaan zeiken als ze een mening vragen en je geeft een 'slechte' mening erover. Zij hebben de mening gevraagd, ik antwoord. Punt.

    Maar als de mensen het er niet mee eens zijn, reageren ze tog niet...
    En je hebt hier gewoon mensen die zeggen wat ze van iets vinden hoor, of het nu slegt is of niet..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik reageer ook niet als ik 'm slecht vind. (; dan vind het de moeite niet waard. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De laatste tijd zeg ik wel steeds vaker mijn mening, en daar ben ik best trots op. (: